TŪRISMA BIZNESS | Bizness

Indijā pieaug tūristu skaits un tie uzturas ilgāk

2016. gadā Indijā ārzemju tūristu skaits pret 2015. gadu pieauga par 10%, sasniedzot 8,9 miljonus ceļotāju. Indija kā ceļotāju galamērķis pasaules kontekstā nav populārs, proti, tikai 40 vieta pasaulē, taču 2016. gadā ir vērojamas pozitīvas tendences. Tūristi ir uzturējušies ilgāk un arī ir tērējusi vairāk naudas nekā citos gados.

Indija plāno nākošajos 10 gados ievērojami palielināt ceļotāju skaitu. Šobrīd Indiju apmeklē tikai 0,6% no visas pasaules tūristiem, bet Indijas tūrisma ministrijas mērķis ir panākt 2020.gadā šo plūsmu palielināt līdz 1% un 2025. gadā līdz 2%.

Indijas tūrisma potenciāls ir saskatāms aktīvajā tūrismā, dzelzceļa ceļojumos ar luksus klases vilcieniem un medicīnas tūrismā. Indijas tūrisma ministrija vēlas vairāk reklamēt Indijas budistu pilsētas.


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atlaide auto nomai Bahreinā Europcar
Persijas līča debeszilajos ūdeņos atrodas apslēpts dārgakmens, kas gaida izpēti — Bahreina. Nepalaid garām, rezervē tūlīt un saņem 20% atlaidi. | Skatīt vairāk
Neaizmirstams randiņš tumsā Neredzamā Pasaule
Izbaudiet neaizmirstamu randiņu tumsā! 90 minūšu ekskursija piecās telpās ar neredzīga gida vadību un romantiska divvientulība kafejnīcā ar uzkodām | Skatīt vairāk
Būū koncerts Vaidavā Valmieras novada Tūrisma pārvalde
2.jūnijā plkst.16.00 iesildīsim vasaru kopā ar burvīgo dzirksteli un dabas mīli – dziedātāju Būū, atklājot Vaidavas vasaras sezonu! | Skatīt vairāk
no 12 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 15.05.2024 - 25.05.2024 WOW cena! 𝐌𝐀𝐋𝐃𝐈̄𝐕𝐔 𝐒𝐀𝐋𝐀𝐒! Latvia Tours
🔥 ĪPAŠAIS PIEDĀVĀJUMS individuālam ceļojumam 𝐧𝐨 𝟐𝟏/𝟎𝟓/𝟐𝟎𝟐𝟒, ar 7 nakšu atpūtu All Inclusive kūrortā CLUB MED KANI. | Skatīt vairāk
no 2331 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.70750594sec.