Noslēpumi, kurus lidmašīnu piloti nekad neatklātu saviem pasažieriem

Ja šķiet, ka pilota darbs profesionāļiem būtībā tāds nieka uzdevums vien ir – jāuzticās sistēmai, tehniskajām pogām un atbildīgi jāveic pacelšanās un nolaišanās posms, tad apdomājies vēlreiz. Daily Mail veicis aptauju pilotiem, kas atklājuši diezgan interesantas sava darba detaļas.

Piloti ar informāciju dalījušies diezgan negribīgi, cerot, ka tā neaizbiedēs pasažierus. Kāds pilots atklājis, ka liela daļa uzskata – cik viegli ir atrast nosēšanās vietu lidostu skrejceļos. Tas esot maldīgi, jo lielais gaismas objektu daudzums bieži mēdz apmulsināt pilotus. Protams, pasažieriem nav jāsatraucas, jo piloti operatīvi spēj noreaģēt šādos mulsuma brīžos.

Vairāki piloti atzinuši, ka viņi nekad neatklātu saviem pasažieriem, cik bīstama patiesība var būt turbulence un gaisa bedres patiešām var pamatīgi sakratīt lidaparātu. Daudzos gadījumos uz turbulences radīto reakciju gaisa kuģī nemaz nav iespējams zibenīgi noreaģēt, tādēļ pasažieriem drošības jostas, viņuprāt, būtu jālieto visā lidojumu laikā. Trakākais, kas lielā turbulencē var gadīties, nav vis kāds neveikls kritiens, bet gan pamatīga svaidīšanās pa lidaparātu, pārtikas paplāšu nekontrolēta "lidošana" pa sēdvietām, kā arī lauztas rokas un ribas pret roku balstiem un krēslu atzveltnēm.

Veriks Lins (Verix Lin), Air of China pirmais pilots, atzīst, ka viņš nekad pasažieriem nedarītu zināmu, ja lidaparāta personālam būtu zināmi terorisma draudi. Viņš saka: "Jūs patiesi negribētu izjust to haosu, kas sāktu valdīt lidmašīnā, kad taptu zināms, ka IESPĒJAMS lidaparātā ir spridzeklis. Kāds aiz satraukuma pavisam noteikti centīsies atvērt ārkārtas izejas durvis lidojuma laikā."

Jaunais pilots Andijs Kerrs (Andy Kerr) stāsta, ka reti kurš pasažieris aizdomājas, cik patiesībā vecs ir lidaparāts, ar kuru tas devies ceļojumā. Viņš pavisam noteikti nekad nestāstītu, ka lidaparāts, kas pacēlies gaisā, ir uzbūvēts 1968. gadā. Daudzi cilvēki visā pasaulē 60. un 70. gados radītajiem auto neizsaka uzticību mūsdienās. Tad kādēļ būtu jādomā, ka nosaucot lidaparāta patieso vecumu, pasažieri nebūs satraukti un nervozi visu lidojuma laiku?

Pauls Šavs (Paul Shaw) stāsta, ka reti kurš aizdomājas par skābekļa maskām. Tajās reizēs, kad maskas avārijas gadījumā nolaižas vien pēdējās 10 minūtēs, notiek īpatnēja reakcija, kas izsauc degšanu. Randels Kammings (Randall Cumming) izvairīgi, bet tomēr stāsta, cik reti tiek tīrītas lidmašīnu sēdvietas. Reizēm starp lidojumiem ir tik īss laiks, ka tīrīšanas līdzekļi netiek pat izmantoti – tiek iztīrītas vien miskastes, sakārtotas skaņu atskaņojošās austiņas un aiziet – nākamais reiss. Visbiežāk tīrīšanai piešķirtais laiks ir 10 līdz 15 minūtes. Galdi un paplātes netiek notīrītas, pogas nav noslaucītas, ūdens krāns nav dezinficēts, bet tualetē tiek tikai nolaists ūdens.

Randijs Džonss (Randy Jones) piebilst, ka lielākajai pasažieru daļai nemaz nav nojausma par to, cik daudz vai, patiesībā, cik maz reizēm pelna piloti un apkalpojošais personās, kas strādā lidaparātā. Ja šķiet, ka visu pilotu alga mērāma sešciparu skaitļos, tad tā vis gluži nav – ir jāsasniedz noteikta pieredze, lai šādu algu saņemtu – jaunie piloti ir vēl tikai ceļā uz to.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Pavasara tirgus Lietuvā Ignalinos rajono TIC
20.aprīlī no plkst.8. Ignalinas Laisves laukumā notiks pavasara gadatirgus! | Skatīt vairāk
6 trending travel destinations for 2024 airBaltic
Venture beyond the ordinary and enjoy the picturesque views, historical sights, and pristine nature of the Balkans. | Skatīt vairāk
79 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 27.03.2024 - 03.04.2024 Publikācija “TRAĶU REĢIONA GARŠU KRĀSAS” Trakai TIC
Publikācija “TRAĶU REĢIONA GARŠU KRĀSAS” | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 13.03.2024 - 31.03.2024 Lieldienu prieki lieliem un maziem Baltic Beach Hotel & SPA
Lieldienu svētdienā, 31. martā, aicinām apmeklēt ģimenes branču un nobaudīt plašo svētku gardumu klāstu. Mazos Lieldienu svinētājus gaida | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.26443005sec.