Viedoklis: Cik aizmāršīgi mēdz būt viesnīcu viesi?

Visticamāk, ka ikviens ceļotājs, kravājot mantas un dodoties ceļojumā, vairākas reizes pārliecināsies, vai viss vajadzīgais ir paņemts un nekas nav aizmirsts. Taču ļoti iespējams, ka ikvienam arī ir bijusi situācija, kad kaut kas ir vai nu atstāts mājās, vai jau dodoties mājup atstāts viesnīcā. Tāpēc šoreiz dažādu viesnīcu pārstāvjiem jautājam, ko viesi pie viņiem atstāj visbiežāk, un kā viesnīcu darbinieki var palīdzēt tad, ja kaut kas no mājām tomēr nav paņēmies līdzi.

Mārketinga vadītāja Alīna Rostovska, viesnīcu tīkls "Good Stay Hotels"

Pie mums viesi visbiežāk atstāj drēbes, makus, intīmpreces un citas lietas, bet tas, kādas lietas tieši paliek pēc viesiem ir atkarīgs no viesnīcas, kurā viesi paliek. Parasti atstātās lietas noglabājam mantu glabātuvē un klienti, meklējot savas aizmirstās lietas, paši ar mums sazinās. Taču gadījumos, kad viesis kaut ko ir aizmirsis mājās, mūsu viesnīcas var piedāvāt telefonu lādētājus, higiēnas preces, pagarinātājus, vannas piederumus un lietussargus, bet šo piedāvājumu klāsts ir atkarīgs no tā, kādā viesnīcā cilvēks paliek – triju vai četru zvaigžņu viesnīcā. Protams, mēdz gadīties arī tā, ka, izrakstoties no viesnīcas, ka viesis netīšām vai varbūt arī tīšām paņem kaut ko līdzi. Ir bijuši gadījumi, kad no istabiņas tiek līdzi paņemti gultas pārklāji, aizkari, pagarinātāji, dvieļi, čības, mini bāra saturs un pat televizors. Ja viesis pazaudē savas istabas, tad gan nekas cits neatliek, kā vien samaksāt sodu un smaidīt.

Mārketinga nodaļas menedžere Līga Elsiņa-Zuicena, viesnīca "Bellevue Park Hotel Riga"

Visbiežāk cilvēki aizmirst mobilo telefonu lādētājus, zobu birstes vai pidžamas, taču reiz bija gadījums, kad pie mums atstāja aproču pogas ar briljantiem. Domāju, ka tas noteikti ir dārgākais un ekskluzīvākais, kas pie mums atstāts. Paši par nozaudētām lietām klientiem nezvanām, jo mums ne vienmēr ir klientu kontaktinformācija, bet visas atrastās lietas glabājam aptuveni gadu. Ja kāds viesis pats ar mums sazinās, tad piedāvājam viņa lietas nosūtīt arī pa pastu. Esam sūtījuši dažādas lietas, arī jau minētās pidžamas.Dodoties projām no viesnīcas, viesi neko no viesnīcas īpašuma neņem. Reizēm varbūt paņem līdzi kādu halātu vai dvieli, taču nekad neko lielu. Par atslēgas nozaudēšanu sodu neprasām, jo parasti tā ir tikai kaut kur atstata, piemēram, istabā.

Vadītāja Ruta Priede, viesnīca "Park Hotel Latgola"

Protams, gadās situācijas, kad viesi pie mums kaut ko aizmirst. Visbiežāk tās ir mazas lietas, piemēram, rotaslietas vai brilles, taču esam arī ar kurjeru un pa pastu uz Vāciju sūtījuši kāda cilvēka iemīļoto spilvenu. Visas atstatas lietas tiek reģistrētas speciālā katalogā un glabātas pusgadu. Ja cilvēki atstāj svarīgas lietas, piemēram, maku , zāles vai pasi, tad mēs cilvēkam zvanām uzreiz, taču, ja atstātas drēbes vai spilvens, tad gan gaidām, lai cilvēks zvana mums, jo ar drēbēm jau nevar zināt – varbūt atstājis speciāli, jo ceļojuma laikā nopircis kaut ko jaunu un vecās drēbes vairs nevajag. Tā kā mūsu viesnīcai blakus ir tirdzniecības parks "Solo", kur cilvēki var nopirkt visu sev nepieciešamo, pie mums viesnīcā ir iespēja bez maksas izmantot telefona lādētāju un par simbolisku cenu, 0,50 eiro, var nopirkt skūšanas piederumus vai zobu pastu un zobu birsti. Pēdējā laikā neesam novērojuši, ka pēc viesu aizbraukšanas numuriņos kaut kas pazustu. Reizēm, kad tiek rīkoti semināri, organizatori nejauši ieliek somā kādu pagarinātāju vai projekta vadu, taču mūsu darbinieki vienmēr ir klāt, lai pārliecinātos par to, ka nekas tāds nenotiek. Protams, dažkārt viesi nozaudē arī istabas atslēgas karti, taču visbiežāk šī karte vienkārši nejauši ieslēgta istabā, tāpēc par to nekādu papildu samaksu neprasām.

Direktore Irina Korba, viesnīca "Hotel Viktorija"

Cilvēki viesnīcā visbiežāk atstāj mobilos telefonus, dokumentus, planšetdatorus, ir bijušas arī zelta ķēdītes. Kā arī mums jau ir izveidojusies teju  vesela mobilo telefonu lādētāju kolekcija. Šāda kolekcija izveidojusies tāpēc, ka cilvēkiem nav izdevīgi, ja tos sūta pa pastu. Taču par jebkurām viesnīcā atstātām lietām uzreiz zvanām klientiem. Ja cilvēkiem gadās kaut ko atstāt mājās, viņiem istabās atrodas tāda kā informatīva mapīte, kurā uzskaitīts viss, ko viesnīcā var iegadāties. Šajā mapītē ir tādas lietas kā lieki dvieļi, papildus spilveni, kosmētika, sejas krēmi un citas lietas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
,,Higiēna renesansē” Bauskas pilī Bauskas TIC
Bauskas pils rīkotā Senā dzīvesveida skolas nodarbība piedāvā uzzināt, kāda bija higiēnas kultūra renesansē. | Skatīt vairāk
Latvija
Heršela grupas izstāde “Ciano mistērijas” Jelgavas reģionālais tūrisma centrs
No 5. marta līdz 14. aprīlim Jelgavas Sv.Trīsvienības baznīcas torņa izstāžu zālē skatāma Heršela grupas darbu izstāde cianotipijas tehnikā. | Skatīt vairāk
Labi būt pavasarī - Bauskas novadā! Bauskas TIC
Izdots jaunais kultūras un tūrisma ceļvedis „Labi būt Bauskas novadā” - aplūko un iedvesmojies brīvdienām! | Skatīt vairāk
Skolēnu pavasara ceļvedis Jelgavas reģionālais tūrisma centrs
Noderīgs materiāls skolēniem un ģimenēn plānojot pavasara atpūtu Jelgavas pusē. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.62233901sec.