5 viesu ieradumi, kas visbiežāk nokaitina restorāna personālu

Ja pēc garas darba dienas gadās satikties ar kādu, kurš strādā restorānā, tad var būt tā, ka visu vakaru nāksies dzirdēt par dažādiem apmeklētāju izgājieniem, kas nokaitinājuši ne vien tavu sarunu biedru, bet arī visu restorāna personālu.

Un tā kā par dažādiem restorānu klientu untumiem ne vienmēr tiek runāts skaļi, vietne citylab.com pavadīja vairākas nedēļas sarunājoties ar dažādu ASV restorānu pārstāvjiem, lai uzzinātu šo restorānu viesu kaitinošākos ieradumus.

Neīstas alerģijas pret produktiem

Lielai daļai ASV iedzīvotāju ir alerģijas pret dažādiem produktiem. Kāda no šīm alerģijām var būt arī nāvējoša, tāpēc lielākoties restorāni ēdienkartēs mēdz ievietot ēdiena sastāvu vai arī savus viesus par to informē pirms pasūtījuma veikšanas. Taču tā kā šobrīd vairāk kā 18 miljoni ASV iedzīvotāju apgalvo, ka tiem ir alerģija pret glutēnu, restorāni aizvien ciniskāk nolūkojas uz viesiem, kas apgalvo, ka viņiem ir šī alerģija. It īpaši spilgti tas izpaužas tad, kad kāds alerģisks viesis viesmīlim jautā vai ēdienā ir rīsi, kartupeļi vai cukurs – produkti, kuros jau no paša sākuma gludens nav bijis.

Ēdienkartes pārrakstīšana

Vairāku restorānu viesiem ļoti bieži ir vēlme aizstāt kādu ēdiena sastāvdaļu ar kaut ko citu, pasūtīt kaut ko, kas ēdienkartē nemaz nav, vai arī jau esošos ēdienu pielāgot savām vēlmēm. Reizēm viesi ar sava ēdiena pārveidošanu aizraujas tā, ka varētu šķist, ka ēdienkartes nemaz nav bijis, un restorānu šefpavāriem šāda rīcība ir tiešām liels aizvainojums.

Nav nekādas cieņas pret rezervācijām

"Zazie" restorānā San Francisko 30% no rezervēto galdiņu pasūtītājiem tā arī neuzrodas, bet vēl aptuveni 20% ierodas ar nokavēšanos. Tas, ko viesi ne vienmēr apzinās ir tas, ka šādas tā arī neaizpildītas vai nokavētas rezervācijas restorānu atstāj zaudējumos, jo kamēr galdiņš ir rezervēts kādam, kurš pēc tam nemaz neatnāk, restorāns šo galdiņu nevar piedāvāt kādam citam.

Iepriekš neizpētītas cenas

Vēl viena lietas, kas restorāna personālu patiešām var nokaitināt, ir viesu vēlme pēc lētām maltītēm vai bezmaksas piedevām. Tāpēc, pirms doties uz restorānu, labāk vispirms izpētīt tā ēdienkarti un cenas. Ja zini, ka nevari atļauties maltīti par restorāna piedāvātajām cenām, tas uz turieni labāk nemaz nedoties.

Elementāra pieklājība pret personālu un pārējiem viesiem

Kaut gan restorāni dara visu, lai liktu viesiem justies, cik vien labi iespējams, paši viesi reizēm mēdz aizmirst visparastākās pieklājības normas. Atrodoties restorānā vai jebkurā citā publiskā vietā, jāatceras, ka tu esi tikai viesis un tev apkārt uzturas arī citi cilvēki, tāpēc nav ieteicams pārāk skaļi sarunāties vai, piemēram, sākt filmēt citus restorāna viesus. Kā arī, jāatceras, ka pret apkalpojošo personālu jāizturas tikpat pieklājīgi cik pret jebkuru citu cilvēku. Jo laipnāk attieksies pret savu viesmīli, jo labāks būs tavs pavadītais laiks šajā restorānā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 22.03.2024 - 02.04.2024 Lieldienas Valmierā “Zaķim pa pēdām” Valmieras TIC
1.aprīlī no pl.11-16 ar prieku gaidīsim ikvienu – mazus un lielus uz Lieldienu svinēšanu Valmierā! | Skatīt vairāk
Ostrava. Hokeja čempionāts Estravel Latvia
Aviobiļetes un viesnīca. // Nenokavējiet aviobiļešu iegādi uz Otavu - Hokeja Pasaules čempionāts jau drīz! Vietu skaits ierobežots | Skatīt vairāk
no 545 EUR
Programma ANTISTRESS Rehabilitācijas centrs Jaunķemeri
Ieelpot. Izelpot. Un ļauties, lai procedūrām bagātā programma ANTISTRESS Jūs ved 10 dienu ceļojumā prom no stresa atstātajām sekām - tuvāk | Skatīt vairāk
no 700 EUR
Atklājam Turcijas sezonu! CelojumuBode.lv
Piedāvājumā mazcenas viesnīcas ar izlidošanu no Rīgas un Viļņas kā arī LUX viesnīcas ar vilinošām sezonas sākuma cenām... | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.26488996sec.