Autors: Elīna Sokolova-Luca
Avots: Sueddeutsche.de
Tūroperators Thomas Cook kopā ar britu ceļotāju savienību ABTA atraduši un apkopojuši nejēdzīgākās rakstiskās sūdzības no klientiem par ceļojumu. Dāmas un džentelmeņi briti esot tikai filmās, realitātē klajā nāk visnieiedomājamākās lietas.
Jūsu katalogā rakstīts: nav frizieru viesnīcas teritorijā. Mēs esam frizieru mācekļi, vai mēs drīkstam pie Jums rezervēt istabu?
Pludmale bija pārāk smilšaina, apgalvo viens ceļotājs, bet otrs piebilst „Katalogā pludmales smiltis izskatījās dzeltenas, bet realitātē tās ir baltas.
Austrālijas apmeklētājs kādā viesnīcā sūdzējās, ka viņa zupa esot bijusi par biezu un pārāk daudz garšvielām. Nekāds brīnums, jo viesis bija sajaucis zupas trrauku un mērces terīni.
Mēs no ielas pārdevējiem par 5 eiro nopirkām Ray – Ban saulesbrilles. Tās bija viltotas!
Neviens mūs nebrīdināja, ka jūrā būs zivis. Bērni bija šokā!
Mums bija nepieciešamas veselas deviņas stundas, lai atlidotu no Jamaikas uz Angliju. Amerikāņi toties mājās nokļuva tikai trīs stundās.
Es un mans līgavainis rezervējāt 2 atsevišķas gultas istabā Jūsu viesnīcā, bet beigās dabūjām vienu lielu gultu. Jūs esat vainīgi, jo es tagad esmu stāvoklī!
Tas ir tūroperatora pienākums pirms ceļojuma brīdināt par skaļiem un nepatīkamiem viesiem ceļojuma galamērķi.
Mani sakoda moskīti! Neviens mani nebrīdināja, ka tie arī kož.
Tas ir augstākais slinkums slēgt veikalus pēcpusdienā. Man bieži vien tieši "Siestas" laikā bija vēlme ko nopirkt. "Siestu" vajadzētu aizliegt.
Manā Goa atvaļinājumā Indijā gandrīz visos indiešu restorānos galdā tika likts asi čili ēdieni. Bet es asus ēdienus ciest nevaru.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.