Travelnews.lv saņem vēl vienu sūdzību par Panorama Tours

Tūrisma ziņu portāls Travelnews.lv jau ziņoja par saņemto sūdzību no lasītāja par ceļojumu aģentūru Panorama Tours, kas paņēmusi naudu no klienta, nenodrošinot tam ceļojumu. Rakstu lasiet šeit.

Travelnews.lv redakcija ir saņēmusi otru sūdzību no cita Panorama Tours klienta. Ceļojumu aģentūras klients Indars Melzobs raksta sekojošo.

"Tā kā visi strādājam tūrisma nozarē un mums visiem ir viens kopīgs mērķis - veicināt tūrisma pakalpojumu sniegšanu un to noietu, celt to kvalitāti un līdz ar to arī apgrozījumu, es nevaru neinformēt Jūs par situāciju, ko man personīgi nācās piedzīvot pasūtot ceļojumu uz Kanāriju salām, konkrēti Tenerifi šā gada 20. - 29.jūlijā pie Sia Panorama Tours. Šo gadījumu vērtēju kā klaji cinisku, nievājošu un kā pilnīgi vienaldzīgu attieksmi no tūrisma pakalpojumu saniezēja Sia Panorama Tours pārstāves Zigrīdas Ilzes Mickānes personā puses.

Par tālāko spriediet paši:

Šā gada maijā ar ģimeni nolēmām doties sen gaidītā ceļojumā un aizņemtā darba grafika dēļ, rūpes par ceļojuma plānošanu un organizēšanu uzticēt kādai no Latvijas tūrisma kompānijām. 29. maijā ierados Sia Panorama Tours birojā Ģertrūdes ielā 37, Rīgā, lai painteresētos par iespējām divām personām doties ceļojumā uz Kanāriju salām, konkrēti uz Tenerifi. Priekšā stādījās un visu nevainojami nokārtot uzņēmās firmas direktore Zigrīda Ilze Mickāne. Tika piedāvāti mums pieņemami lidojuma datumi un laiki ar tikai divu stundu pārsēšanās intervāliem starp reisiem Madridē turpceļā, tika iedots viesnīcu katalogs, ar kurām strādājot kompānija un sarunāta tikšanās nākamajā dienā, lai parakstītu līgumu.

30. maijā ierodoties Sia Panorama Tours birojā, vēlreiz tika apstiprināts lidojuma grafiks un noslēgts līgums par kopējo summu 1400,00 Ls. Pirmās aizdomas radīja Zigrīdas Ilzes Mickānes paziņojums, ka avansu 50% apmērā no līguma summas par tūrfirmas sniegtajiem pakalpojumiem viņa pieņemot tikai ar skaidru naudu, ko es skaidrā naudā arī samaksāju (Ls 700,00). Pārējā nauda esot jāsamaksā 30 dienas līdz izlidošanas datumam, tas ir līdz 20.06.

Piecas dienas pēc avansa samaksāšanas, mani negaidīti pārsteidza Zigrīdas Ilzes Mickānes telefona zvans ap pulksten 16:00 ar jautājumu, vai es varot nekavējoties ierasties pie viņas birojā un samaksāt atlikušos 700,00 Ls, protams, skaidrā naudā. Tā kā man līdzi bija apmēram Ls 300,00, teicu, ka varu iebraukt un samaksāt ļoti īsi pirms pulksten 18:00, uz ko Zigrīda Ilze Mickāne mani patiesi pārsteidza pirmo reizi. "Varbūt es ātri varot kaut kur aizņemties priekš viņas, jo viņai esot jāveic ļoti svarīgs maksājums air Baltic un varot sanākt milzīgas nepatikšanas, ja viņa to neveikšot (ievērojiet, ka es ar šo personu neesmu bijis pazīstams pirms tam un nekad agrāk neesmu ticies)." Vēl kaut kā sevi attaisnodama šī persona teicās, citēju: "Lai es viņu saprotot, kā uzņēmējs uzņēmēju". Labi, 300.00 Ls samaksāju.

Tieši tāpat zvans pēkšņi atskanēja arī 14.06. ar jautājumu vai es varot atkal nekavējoties ierasties Sia Panorama Tours birojā un atvest viņai 500 Ls, uz ko es, protams, iebildu, ka man atlikusī maksājuma summa ir tikai Ls 400, uz ko Mickāne man piedāvāja, lai es atvedot viņai vairāk, jo viņai esot nenomaksāti rēķini saviem sadarbības partneriem un viņai vēl pietrūkstot līdz vajadzīgajai summai. Izlidošanas dienā 20.07. viņa man atdošot (variet iedomāties, ka Jūs aizejiet, piemēram, uz veikalu iegādājieties labu televizoru vai kādu citu  lietu un veikala īpašnieks Jums sāk zvanīties, lai aizņemtos no Jums naudu, tikai tāpēc vien, ka Jūs pie viņa esiet nopircis/kusi dārgu mantu?!).

Apmaksāju arī šo gala maksājumu, lai justos droši, ka ceļojums ir apmaksāts un viss ir nokārtots, lai bez bažām varētu gaidīt izlidošanas datumu. Tā kā man jau bija radies nelāgs priekšstats par šo kompāniju un konkrēti Zigrīdu Ilzi Mickāni, pirms veikt šo pēdējo maksājumu pārliecinājos par Sia Panorama Tours Latvijas Republikas Ekonomikas ministrijas Tūrisma aģentu un operatoru datu bāzē, kā arī telefoniski sazinājos ar Tez Tour, kas kā partneris ir izstādīts Sia Panorama Tours birojā, kas arī man apgalvoja, ka Panorama Tours ir drošs partneris, par kuru iepriekš sūdzību nav bijis (kas, es pieļauju tā arī varbūt ir bijis vai arī līdz Tez Tour vienkārši nekāda informācija iepriekš nav nonākusi).

Uzreiz pēc apmaksas veikšanas es jautāju, lai man izsniedz vaučeri, kas ierodoties viesnīcā Tenerifē būtu par apliecinājumu, tam, ka par viesnīcu, es kā viesis esmu veicis priekšapmaksu. Šādu dokumentu Mickāne man atteicās dot, teikdama, ka tādu es varēšot dabūt īsi pirms došanās ceļā, tieši tāpat es arī nevarot dabūt lidmašīnu biļetes, pat ne kodu, lai internetā piereģistrētos lidojumam, tās viņa man nemaz nedošot, jo neesot tādas nepieciešamības, lai es droši izlidošanas rītā vienkārši ar pasēm ejot uz lidostu. Uz maniem nu jau uzstājīgajiem un vairākkārtējiem telefona zvaniem un iebildumiem, ka gribu justies drošs, ka ar viesnīca ir nerezervēta, apmaksāta un es tiešām kaut kur aizlidošu, viņa vienkārši atbildēja: "Laimīgu ceļu". Tā nu pēdējo nedēļu pirms izlidošanas datuma pavadījām diezgan lielos uztraukumos, nebūdami droši vai tiešām kaut kur vispār aizbrauksim.

Tāpat pēc vairākkārtējiem lūgumiem, atsūtīt viesnīcas parakstītu apstiprinājumu no Iberostar Bouganville Playa 4****, saņēmu no Mickānes e-pastu, kur bija norādīts, ka rezervācija viesnīcā ir pasūtīta, bet ekonomiskā istaba 1. stāvā ar skatu uz automašīnu stāvvietu, kas ne gluži nebija tas, par ko sākumā bijām vienojušies. Kad savas bažas pavēstīju Mickānei, viņa man ieteica beigt vienreiz uztraukties, būšot standart "double" istaba viesnīcas augšējos stāvos, kā bijām vienojušies.

Tikai 4 dienas pirms izbraukšanas datuma pēc tam, kad vairākas reizes dažādu iemeslu Mickāne nevarēja man nodot vaučeri, es to beidzot no viņas saņēmu A4 lapu bez neviena zīmoga un paraksta, ko kā viņa teicās esot izprintējusi no Amadeus programmas. Kad jautāju, ka gribu apdrošināt ceļojumu turpat viņas birojā, Mickāne man atbildēja, ka apdrošināt mūsu ceļojumu viņa diemžēl nevarot, jo netiekot iekšā sistēmā. Acīmredzot viņai jau iepriekš bija skaidri savi nodomi attiecībā uz to, ka viņa tālāk neapmaksās  mūsu rezervēto viesnīcu.

Pēdējā vakarā, apmēram 10 stundas pirms izlidošanas, atkal pēkšņi atskanēja zvans no Mickānes. Šoreiz tika paziņots, ka ir mainījušies izlidošanas laiki. Plānoto divu stundu vietā mums Madridē nākamais reiss uz Tenerifi būs jāgaida visu dienu - 11 stundas. Mēs zaudējām tādējādi veselu apmaksātu dienu no ceļojuma. Tāpat bija pasūtīta un apmaksāta arī automašīna autonomā Herz, kuru arī šajā dienā vairs nevarējām izmantot, jo ielidojām Tenerifē nevis 13:00 dienā, bet tikai ap pusnakti.

Ierodoties viesnīcā, piepildījās mūsu bažas, kad mums tika iedota vissliktākās kategorijas istaba 1. stāvā ar skatu uz autostāvvietu, divām dažādām gultām uz ritenīšiem un balkonu, kura durvis nevarēja attaisīt. Tieši, tā, kā Mickāne teica, ka mūsu bažām neesot pamata. Un kā kronis visam, viesnīcas administratore mums pavēstīja, ka par viesnīcu mums nekavējoties esot jāsamaksā 960.00 eiro. Tas bija šoks, maigi izsakoties, jo par visu jau sen laicīgi bijām samaksājuši. Mēs teicām, ka viss ir samaksāts, mums ir līdzi čeki par apmaksu no Latvijas. Uz ko viesnīcas administratore mums atbildēja, ka sākumā esot saņemta rezervācija, kurā apgalvots, ka apmaksu veikšot tūroperators, viesnīca ir nosūtījusi apstiprinājumu un uzreiz pēc tam tūroperators esot šo rezervāciju atcēlis un nosūtījis viesnīcai jaunu rezervāciju, kurā esot skaidri pateikts, prasīt naudu no klienta ierodoties viesnīcā. Par šo rezervāciju nekāda priekšapmaksa nav veikta un nekāda pēcapmaksa arī netikšot veikta. Tā, kā bija jau pāri pusnaktij, norunājām šo situāciju atrisināt rīt. Tūlīt pat nekavējoties uzrakstīju īsziņu (jo bija nakts vidus Latvijā) Zigrīdai Ilzei Mickānei par esošo situāciju un, ka gaidu, ka viņa no paša rīta sazināsies ar viesnīcu un šo jautājumu atrisinās.

No rīta mēs nekavējoties tikām izsaukti uz recepciju, lai sniegtu paskaidrojumus kādā sakarā mēs te (viesnīcā) uzturamies. Vai esam kādi krāpnieki? Godīgi sakot sajūta bija ļoti, ļoti nepatīkama. Zigrīdai Ilzei Mickānei zvanīju turpat no recepcijas piecas reizes. Mickāne neatbildēja ne uz vienu manu telefona zvanu. Tad sazinājos ar savu juristu, kurš pēc pāris minūtēm pazvanīja Mickānei no tālruņa numura Latvijā, kuru Mickāne, nekavējoties pacēla un pēc sarunas ar juristu uzreiz atrada iespēju man atzvanīt un  izteikt savu zelta frāzi: "Vai mēs to varam nokārtot rīt, jo šodien man ir brīvdiena?"  Ko nokārtot rīt? Mēs jau stāvam viesnīcas recepcijā, mūsu numura atslēgas ir jau nobloķētas, un viss viesnīcas personāls uz mums skatās ar aizdomām, viņa vēl kaut ko plāno nokārtot, turklāt rīt. Kad visam sen jau bija jābūt nokārtotam. Kāpēc mums plānotā skaistā ceļojuma vietā ir jāpārcieš lieli uztraukumi un kā izrādās arī finansiāli zaudējumi, jo dubultā jāapmaksā rezervācija. Viņa jau bija saņēmusi samaksu no mums par to, lai visas ar ceļojumu saistītās lietas nokārto tūrkompānija, tātad mēs viņai samaksājām paši, visu izdarījām, turklāt piedzīvojām kaudzi dažādu neērtību un vēl apmaksājām dubultā. Turklāt mums pieteica nekur tālu no viesnīcas neaiziet, tātad mēs nevarējām izmantot jau otro ceļojuma dienu.

Nākamajā rītā nekas nenotika, kā Mickāne bija solījusi, viņa par mums vienkārši nelikās ne zinis un mums nācās pašiem apmaksāt viesnīcu vēlreiz no saviem līdzekļiem. Labi, ka mums bija šāda nauda, bet ko darīt cilvēkiem, kuri ir krājuši naudu, no katras algas atlikuši zināmu summu, ļoti gaidījuši ceļojumu un paņēmuši līdzi konkrētu summu ekskursijām, ēšanai un tagad tā visa ir jāatdod un 10 dienas svešumā jāpaliek bez līdzekļiem vienas sievietes nolaidības dēļ. Kādā izmisumā tiek nostādīti pilnīgi nevainīgi cilvēki.

Tāda, lūk, pieredze ar Sia "Panorama Tours". Lieki piebilst, ka Mickāne pat nav mēģinājusi ar mums sazināties. Vai šādam cilvēkam būtu jāatrodas Latvijas tūrisma firmu saimē?

P.s. Sia "Panorama Tours" biroja durvis šobrīd ir slēgtas. Nez no cik cilvēkiem Zigrīda Ilze Mickāne paspēja paņemt naudu un aizsūtīt ceļojumā pirms slēgt savu firmu? Un vai drīzumā neparādīsies jauns tūroperators ar citu nosaukumu, bet zem tās pašas Zigrīdas Ilzes Mickānes karoga? Par šo lietu ir informēta arī Ekonomikas policija un ierosināta lieta Patērētāju tiesību aizsardzības centrā."


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 21.03.2024 - 03.04.2024 “Mājas kafejnīcu dienas 2024”. Piesakies! Tukuma TIC
Aicinām Tukuma novada aktīvos ļaudis, kam patīk gatavot un uzņemt viesus iesaistīties arī šogad akcijā "Mājas kafejnīcu dienas 2024"! | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 22.03.2024 - 01.04.2024 Lieldienas Tukuma novadā  Tukuma TIC
Lieldienas rītā, saulei lecot, jāmazgā mute, jo tad tiekot skaists. Nu, kad mute nomazgāta, var doties svinēt Lieldienas. Svini Tukuma novadā! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 23.03.2024 - 29.03.2024 Ceļš uz sakārtotu ķermeni un prātu! Via Vitalité
Via Vitalité ir četru zvaigžņu svara korekcijas un labsajūtas centrs Aizputē. Piedāvājam programmas "Pamata","Exstra","Relax". Zvaniet +371 20 605 553 | Skatīt vairāk
no 145 EUR
,,Higiēna renesansē” Bauskas pilī Bauskas TIC
Bauskas pils rīkotā Senā dzīvesveida skolas nodarbība piedāvā uzzināt, kāda bija higiēnas kultūra renesansē. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.44387102sec.