LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie viesnīcas «Grand Palace Hotel Rīga» vadītāja Bernharda Loeva
LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie viesnīcas «Grand Palace Hotel Rīga» vadītāja Bernharda Loeva
LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie tūrisma aģentūras «Estravel Latvia» vadītājas Antas Jokstes
LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie tūrisma aģentūras «Estravel Latvia» vadītājas Antas Jokstes
LIELĀ INTERVIJA: Pēc uzkāpšanas Everestā esam ciemos pie tūroperatora «Alida Tūrs» valdes priekšsēdētāja Arno Ter-Saakova
LIELĀ INTERVIJA: Pēc uzkāpšanas Everestā esam ciemos pie tūroperatora «Alida Tūrs» valdes priekšsēdētāja Arno Ter-Saakova
LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie Latvijas nacionālās aviokompānijas «airBaltic» izpilddirektora Martina Gausa
LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie Latvijas nacionālās aviokompānijas «airBaltic» izpilddirektora Martina Gausa

Vienreizēja pārēšanās Jāņos neietekmē lieko svaru

“Neliela pārēšanās vienu vai divas reizes gadā neatstāj praktiski nekādu iespaidu uz cilvēka lieko svaru,” norāda Sabiedrības Veselības institūta valdes loceklis Vilnis Baltiņš, vienlaicīgi gan uzsverot, ka pārējā laikā ir jāievēro mērena un pietiekoša uztura uzņemšana.

“Jāņi allaž saistās ne tikai ar izpriecām, bet arī sātīgu ieturēšanos, tai skaitā alu, kvasu, gaļu, sieru, un protams arī rasolu. Taču cilvēkiem nevajadzētu būt uztrauktiem par to, ka viņi varētu palikt resnāki tikai tāpēc, ka pārēdušies Jāņu svinību laikā,” mierina Vilnis Baltiņš, piebilstot, ka tas, gan nenozīmē, ka var nodoties ēšanas pārmērībām no Jāņiem līdz Pēteriem.

“Cilvēku svaru nevar ietekmēt vienreizēji notikumu. Tas attiecās arī uz vienreizēju apņemšanos cīnīties ar lieko svaru, jo kā zināms, cilvēks nepaliek tievāks tikai viena skrējiena vai vienas badošanās dienas dēļ,” stāsta Vilnis Baltiņš.

“Tāpat slaidāki nepaliksiet, ja pāris reizes gadā publiskos pasākumos ēdīsiet mēreni, bet pārējā laikā regulāri piekopsiet ikvakara “badošanos” ledusskapja rajonā,” atgādina Vilnis Baltiņš.

“Ja tomēr negribat pārēsties šajos svētkos un arī citās ēdienreizēs, iesakām izmēģināt visvienkāršāko no iespējamām diētām. Šo programmu, apvienojot dažus viegli izpildāmus ieteikumus, ir izveidojis Sabiedrības Veselības Institūts. Tās nosaukums ir Sāta Sajūtas diēta,” piedāvā Vilnis Baltiņš, akcentējot, ka Sāta Sajūtas diēta nesamazina ar ēdiena uzņemšanu saistīto baudu, taču maltītei atvēlēto laiks tiek patērēts mazākas porcijas apēšanai.

"Sāta Sajūtas diēta ļauj gūt baudu no ēdiena un sasniegt sāta sajūtu jau ēšanas laikā. Tā pasargā no pārēšanās," Jāņu svinētājiem iesaka Vilnis Baltiņš.

 Sāta Sajūtas diēta

Paņemam vienu vai, vēl labāk, 1/2 porcijas. Nomieriniet sevi ar domu, ka otra porcijas puse būs pieejama arī pēc tam, kad apēdīsiet pirmo.

Dariet kā teikts un neatrunājieties!

Nav tādas atrunas, kura var atspēkot mūsu piedāvājumu...

Sadaliet savu porciju 3 iedomātās daļās.

Lēnām apēdiet 1. porcijas daļu un tad ieturiet vismaz 1 minūtes garu pauzi.

Lēnām apēdiet 2. porcijas daļu un vēlreiz ieturiet 1 minūtes pauzi.

Lēnām apēdiet atlikušo porcijas daļu.

Ja pēc šādas maltītes Jums tiešām gribas ēst vēl, tad droši ņemiet papildporciju un atkārtojiet procedūru, taču ir viens noteikums - papildporcijai jābūt krietni mazākai nekā pirmajai porcijai.

 

 

 

 

 

 

 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.41745806sec.