Mandarīni – svētku galda nemainīga vērtība arī Covid-19 laikā

Lai arī jaunais gads ārkārtējās situācijas iespaidā aizvadīts citādāk kā ierasts, nemainīgi stabilu svētku galda garduma līdera pozīciju saglabā mandarīni, kam pārdošanas apjomi auguši par 43%, salīdzinot ar līdzīgu periodu pērn. Novērojams, ka svētku laikā ievērojams pieprasījuma pieaugums bijis veselīgiem produktiem – mango, ananasiem, granātāboliem, tāpat arī ikriem (+124 %) un dažādiem saldumiem. Cilvēki arī ievērojami vairāk pirkuši tradicionālā svētku mielasta rasola sastāvdaļas – kartupeļus, olas un majonēzi.

“Šis gads ir bijis pielāgošanās laiks kā ikdienā, tā svētkos, bet, neskatoties uz to, iedzīvotāji arī šogad spēja uzburt sev svētku sajūtu un sagaidīja jauno gadu ar svinībām raksturīgiem produktiem. Aizvadītie svētki parāda, ka iedzīvotāju vidū parādās tendence savos iepirkuma grozos ievietot  arvien vairāk veselīgus produktus – dažādus augļus un dārzeņus, gaļu, piena produktus un olas. Turklāt ir patiess prieks novērot, ka iedzīvotāji izturas atbildīgi pret ierobežojumiem, ievērojami rūpīgāk plānojot savus pirkumus – apmeklē veikalu mazāk, bet pirkuma reizē iegādājas vairāk. Salīdzinot ar pērno gadu, pircēju skaits veikalos pirms un pēc jaunā gada ir samazinājies attiecīgi par 12% un 35%,” stāsta SIA “Maxima Latvija” iepirkuma departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.

TOP 10 pārdotāko produktu vidū izteikts līderis ir mandarīni, kam seko majonēze un kartupeļi. Tāpat iedzīvotāju iepirkumu grozos visbiežāk iekļuvušo produktu vidū ir banāni, olas, biezpiena sieriņš “Kārums”, gāzēts dzeramais ūdens, kā arī hurma.

Salīdzinot šī gada ar aizvadītā gada produktu tendencēm, var redzēt, ka straujāk augušie produkti svētku nogalē bijuši olas “Latvijas”, majonēze “Sveiks Provansas” un vārītas bietes (500 g), kam pārdošanas apjomi palielinājušies attiecīgi pat par 7 reizēm (olas un majonēze) un bietēm – 4 reizes. Tāpat pircēju interese augusi par vītināto desu “Fuet Aroso”, alu “Aldaris Gaišais” 5%, biezpienu “Jaunpils” pilnpiena, pienu “Saules Piens” un “Optima”, kā arī šokolādes olu “Kinder Surprise”.

Lai nodrošinātu šo tik pieprasīto svaigo produktu pieejamību par zemāku cenu, “Maxima Latvija” un partnerorganizāciju uzsāktā iniciatīvā par samazinātu PVN svaigiem pārtikas produktiem platformā “Manabalss.lv” guvusi nepieciešamo atbalstu, sasniedzot vairāk kā 12 500 elektronisko parakstu atzīmi, kā arī papildus savācot vairāk kā 2000 parakstus klātienē. Jaunā gadā “Maxima Latvija” turpinās iniciatīvas virzīšanu, lai svaigo pārtikas produktu grupai (olām, gaļai, zivīm un piena produktiem) piemērotu samazināto PVN likmi 5% apmērā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Golfa diena Madonā Madonas TIC
Pļavu golfa laukums "Kalnozoli" atklāj jauno sezonu ar Vislatvijas golfa dienu. | Skatīt vairāk
Latvija
27. aprīlī - lielais Stādu tirgus Madonā Madonas TIC
Stādu tirgus Madonā jau ir kļuvis par nozīmīgu pavasara tradīciju plašā apkārtnē. Tas ir īstais starts uzsākt praktiskus pavasara darbus dārzos un | Skatīt vairāk
MOSTIES DABĀ Cēsu novadā! Cēsu TIC
Brīvdienu ceļevdis līdz ar pavasara ienākšanu dabā palīdzēs arī Tev mosties no ziemas miega un baudpilni tvert neskaitāmās iespējas, ko piedāvā | Skatīt vairāk
KANDAVAS PILSĒTAS SVĒTKI - KARNEVĀLS Tukuma TIC
No 24. līdz 25. maijam tiekamies Kandavas pilsētas svētkos "Karnevāls Kandavā"! Būs gan pilsētas modināšana, gan svētku gājiens, amatnieku | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.82599401sec.