TŪRISMA BIZNESS | Pētījumi & Statistika

Pētījums: par Latvijas iedzīvotāju ēšanas paradumiem un tendencēm

Lai veiktu izvēli par labu vienam vai otram ātrās ēdināšanas restorānam, Latvijas iedzīvotāji par galvenajiem kritērijiem atzīst ēdiena garšu, pasniegšanu un izejvielu kvalitāti. Tā noskaidrots lielākā Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesburger” veiktajā Latvijas iedzīvotāju aptaujā par ēšanas paradumiem un ātrās ēdināšanas nozares tendencēm.
Kopumā par svarīgākajiem Top 5 kritērijiem ātrās ēdināšanas restorānu izvēlē respondenti norādījuši ēdiena garšu (93%), pareizu ēdiena pasniegšanu (92%), izejvielu kvalitāti (89%), kā arī personīgu pieeju apkalpošanā (89%) un pieejamas cenas (87%). Salīdzinot ar 2015. gadu, Latvijas iedzīvotāji par būtiskiem izvēles kritērijiem norādījuši arī klientu novērtēšanu (60%), kā arī īpašos piedāvājumus bērniem (60%).*
Izvērtējot iemeslus, kādēļ Latvijas iedzīvotāji izvēlas apmeklēt ātrās ēdināšanas restorānus, par biežāko norādīts pēkšņs izsalkums (64%), laika pavadīšana ar draugiem (23%)* un kopīgas maltītes ar ģimeni, kas salīdzinot ar pagājušo gadu, atzīts par vienu no trim galvenajiem iemesliem.
22% iedzīvotāju atzīst “Hesburger” par iecienītāko ātrās ēdināšanas restorānu
Par iecienītāko ātrās ēdināšanas restorānu vairāk kā piektā daļa (22%) Latvijas iedzīvotāju atzīst “Hesburger”, kam seko “McDonalds” (17%) un “Čili pica” (15%), liecina pētījuma rezultāti.  Par galveniem kvalitātes kritērijiem restorāna “Hesburger” apmeklēšanai respondenti norādījuši atrašanās vietu (63%), pieejamas cenas (56%), garšīgu ēdienu (54%) un īpašos piedāvājumus (53%)*.
Turpina Ieva Salmela, „Hesburger” attīstības direktore Baltijas valstīs: “Izvērtējot ikgadējā pētījuma rezultātus, jāsecina, ka, neskatoties uz augsto konkurenci tirgū, “Hesburger” spēj ne tikai noturēt stabilas tirgus pozīcijas, bet arī tās stiprināt. Ir būtiski ieklausīties ne tikai esošo, bet arī potenciālo klientu vēlmēs un vajadzībās, tādējādi spējot izvērtēt un pilnveidot savu darbību, lai saviem klientiem sniegtu augstākās kvalitātes ēdienu un servisu.”

*Vairāki atbilžu varianti iespējami

Par pētījumu

Lai noskaidrotu šī brīža ātrās ēdināšanas nozares tendences un tās nākotnes attīstību, “Hesburger”, sadarbībā ar sociālo pētījumu centru “Socio Uuringukeskus” 2016. gada rudenī veica ikgadējo Latvijas iedzīvotāju elektronisko aptauju. Šajā aptaujā piedalījās 1001 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 49 gadiem.
Par “Hesburger”
Šogad Somijā dibinātais ģimenes uzņēmums „Hesburger” svin savas darbības uzsākšanas 50 gadu jubileju. “Hesburger” savu darbību sāka 1966. gadā, kad Naantali pilsētā atvēra pirmo grila kiosku. Pirmais ātrās ēdināšanas restorāns ar nosaukumu „Hesburger” tika atvērts 1980. gadā Turku, uzņēmumam pakāpeniski iekarojot stabilas tirgus pozīcijas pašu mājās, kā arī tuvākajos kaimiņu reģionos. Šobrīd „Hesburger” vada 437 restorānus, uzņēmuma darbinieku skaits pārsniedz 6700.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Ģimenes brančs līdzņemšanai! Hercogs Mārupe
Ģimenes bagātīgais brančs 4 personām līdzņemšanai vai ar piegādi mājās! Atbraucot pašiem pakaļ uz restorānu Mārupē, Vītiņu ielā 4a, atlaide | Skatīt vairāk
Latvija 50 EUR
Atpūtas parks "Stalkers" TAKA
Īpaši labiekārtotais parks atrodas gleznainā vietā Daugavas krastā meža ielokā dabas parka “Daugavas loki” teritorijā. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 31.03.2020 - 06.04.2020 VELOMARŠRUTS NR. 779 “LUKNAS EZERA LOKS” TAKA
Izzinošs maršruts, kas ietver sevī Višķu pagasta saimnieciski aktīvāko un ainaviski spilgtāko daļu. | Skatīt vairāk
Komplekss korporatīvajiem pasākumiem TAKA
Lieliska vieta dažādu sporta un korporatīvo pasākumu, nometņu, treniņu, koncertu, festivālu, baļļu, svētku un citu pasākumu organizēšanai. | Skatīt vairāk

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2020 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2020 1st-studio.com

 
Total Timed::0.32510614sec.