TŪRISMA BIZNESS | Pētījumi & Statistika

«Rīgas Melnā Balzama» pārdošanas apjomi pasaulē pērn auguši par 20%

“Rīgas Melnā Balzama” līnijas dzērienu kopējie pārdošanas apjomi pērn, salīdzinot ar 2015.gadu, uzrādīja stabilu pieaugumu gan pašmāju, gan ārvalstu tirgos. Starptautiskajos tirgos ārpus Baltijas zīmola pārdošanas apjoms pērn audzis par 20%, savukārt Latvijā 2016.gads noslēgts ar 6% pārdošanas apjomu kāpumu – informē zīmola globālais mārketinga vadītājs Māris Kalniņš. Viņš atzīmē, ka šīs būtiskās izaugsmes pamatā ir vairāku gadu mērķtiecīgs komandas darbs, popularizējot Latvijas unikālāko zīmolu un strādājot ar dažādām klientu auditorijām kā vietējā, tā vairāk nekā 35 ārvalstu tirgos.
““Rīgas Melnais Balzams” šogad atzīmē 265 gadu jubileju, kopš radīta šī dzēriena receptūra, un tā cienītāju skaits katru gadu pieaug, par ko liecina pārdoto apjomu kāpums.   Īpašs gandarījums par to, ka izdevies augt starptautiskajos tirgos ārpus Baltijas valstīm par vairāk nekā 20%, jo mārketinga budžets, ko produktu popularizēšanai tērē mūsu lielākie konkurenti, ir nesalīdzināmi lielāks par mūsu iespējām. Tas dod pamatu izvirzīt ambiciozus mērķus arī turpmāk,” informē “Rīgas Melnā Balzama” globālais zīmola vadītājs Māris Kalniņš un atklāj mērķi - nākamo piecu gadu laikā dubultot produkta tirgus daļu pasaulē.  
Arī Latvijas tirgū “Rīgas Melnais Balzams” pērn kļuvis par apjomos pārdotāko stipro alkoholisko dzērienu, uzrādot 6% pieaugumu pret 2015. gadu.
“Globālās patēriņa tendences liecina par labu dzērieniem ar senu vēsturi, dabisku sastāvu un augstu kvalitāti, un “Rīgas Melnais Balzams” perfekti atbilst šiem pieprasījuma kritērijiem. Taču izaicinājumu ir daudz – tie ir vairāk nekā 150 tirgi pasaulē, kur “Rīgas Melnā Balzama” vārds ir svešs. Savukārt Latvijā un citos “vēsturiskajos” tirgos – Ukrainā un Krievijā – mūsu uzdevums ir mainīt iesīkstējušos Balzama lietošanas paradumus kā piedevu pie tējas saaukstēšanās laikā,” stāsta M. Kalniņš.
Tā sekojot izstrādātai zīmola komunikācijas stratēģijai, 2015.gadā tika iedibināta jauna tradīcija – pirmais starptautiskais “Rīgas Melnā Balzama” bārmeņu konkurss, kas notiek Rīgā. Šī konkursa mērķis ir veicināt dzēriena popularizēšanu pasaulē caur bāru kultūru.
Arī vietējā tirgū zīmols jau otro gadu pēc kārtas tiek atzīts par unikālāko, neskatoties uz arvien augošo konkurenci un piedāvājuma dažādību.
“Rīgas Melnais Balzams” ir viens no vecākajiem, bet joprojām “dzīvajiem” rūgto uzlējumu jeb biteru zīmoliem pasaulē. Dzēriens tiek eksportēts uz vairāk nekā 35 pasaules tirgiem un tiek ražots AS Latvijas balzams kopš 1950.gada. Vairāk: zīmola interneta vietnē www.rigablack.com un Facebook RigaBlackBalsam

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Valmieras Restorānu nedēļa Valmieras Tūrisma informācijas centrs
No 12.līdz 19.oktobrim Valmierā norisināsies Valmieras Restorānu nedēļa. | Skatīt vairāk
Latvija
Pasākumi Valmierā Septembrī Valmieras Tūrisma informācijas centrs
Septembrī aicinām piedalīties Valmieras maratonā un citos kultūras, izziņas un sporta pasākumos Valmieras pusē! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 13.09.2019 - 19.09.2019 Piedalies pasaulē garākā deķa tapšanā! TAKA
Naujenes muzejā Latgalē top pasaulē lielākais musturdeķis. Šobrīd tas jau ir 400 metru garš - gandrīz vienā garumā ar Akmens tiltu Rīgā. | Skatīt vairāk
Minizoo JuRita TAKA
Minizoo JuRita šogad ir iegādājies daudz jaunu dzīvnieku, kuru skaits jau pārsniedz 100, un kur iespējams tos barot, glaudīt un tie atrodas brīvi | Skatīt vairāk

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.64615297sec.