«Cayenne Turbo S E-Hybrid» ir līdz šim visjaudīgākā un visātrākā «Cayenne»

Cayenne Turbo S E-Hybrid ir līdz šim visjaudīgākā un visātrākā Cayenne. Automobiļa 500 kW (680 ZS) jauda un 900 Nm maksimālais griezes moments ļauj tam 3,8 sekundēs paātrināties no nulles līdz 100 km/h un sasniegt maksimālo ātrumu 295 km/h. Vairākas inovatīvas šasijas sistēmas nodrošina sporta automobiļa manevrējamības, komfortabluma garos braucienos un caurgājības bezceļu apstākļos ideālu apvienojumu.

Jaunais izcilākais modelis nodemonstrēja Porsche raksturīgo veiktspēju atšķirīgos apvidos, veicot neoficiālu rekordapli Gotlandes trasē Zviedrijā. Šī sacīkšu trase, kas atrodas Baltijas jūras salas ar tādu pašu nosaukumu ziemeļos, ir tikai daļēji klāta ar asfaltu: 3,2 kilometrus garš posms jau tiek izmantots, bet vēl 4,2 kilometrus no trases kopgaruma, ko ir paredzēts pabeigt 2021. gada beigās, sedz grants. Abi posmi tika apvienoti filmēšanas vajadzībām. Vācu sacīkšu braucējs un televīzijas raidījumu vadītājs Tims Šriks veica distanci manuāli uzņemtās 3 minūtēs un 51 sekundē.

"Tas bija rallijkross ar jaudīgu hibrīdapvidnieku — iespaidīgas izjūtas," piebilda autovadītājs izmēģinātājs T. Šriks. "Distances laiks nav jāuztver pārāk nopietni. Mums nav citu distances laiku, ar ko salīdzināt, un automobilim bija uzliktas lietotas ceļa riepas, tomēr veids, kā Cayenne Turbo S E-Hybrid veica Gotlandes trases apļus, apliecina tās izcilo veiktspēju un daudzpusību. Automobiļa precīzā reakcija, braucot gan pa asfaltu, gan pa granti, un dažādu šasijas sistēmu ideālais apvienojums ļāva tam gandrīz rotaļīgi braukt pie savu iespēju maksimālās robežas un joprojām būt nepārtraukti droši vadāmam."

Cayenne Turbo S E-Hybrid ir uzstādītas daudzas standarta šasijas sistēmas, kas ir paredzētas veiktspējas uzlabošanai. Tās vienlaikus palielina gan braukšanas drošību, gan komfortu. Vienīgi aizmugures stūrējamā ass ir klāsta izcilākā modeļa papildaprīkojumā.

Cayenne Turbo S E-Hybrid ir šādas šasijas sistēmas:

Porsche vilces pārvaldība (PTM) ar elektroniski shēmas vadītu daudzdisku sajūgu: aktīvā pilnpiedziņa regulē dzinējspēka sadali starp aizmugures un priekšējo asi. Lai panāktu optimālu vilci aizrautīgas braukšanas laikā, pagriezienos tiek regulēts priekšējo riteņu spēks, ļaujot riepām nodrošināt optimālu stabilitāti pagriezienos. Bezceļa apstākļos sistēma izmanto pilnīgi regulējamo jaudas sadalījumu starp asīm, lai nodrošinātu maksimālu dzinējspēku.

Trīskameru pneimatiskā piekare ar trim kamerām uz katru atsperes statni spēj īstenot atšķirīgu atsperu stingumu. Lai nodrošinātu maksimālu komfortu, piekare ir iestatīta uz zemu atsperu stingumu. Stipru garenisko un sānisko kustību laikā sistēma nekavējoties pārslēdzas uz augstākiem atsperu stingumiem, lai nodrošinātu optimālu virsbūves stabilitāti. Kopumā sistēma papildus parastajam līmenim piedāvā piecus automobiļa klīrensus. Izņemot kraušanas līmeni, tie tiek iestatīti automātiski atkarībā no braukšanas situācijas un izvēlētā braukšanas režīma. Protams, braucējam ir iespēja jebkurā laikā manuāli noregulēt vēlamo augstumu, izmantojot PCM. Vienīgais izņēmums ir iestatījums "Low" (zems), kas tiek automātiski aktivizēts, sākot no 210 km/h, un nodrošina lielāku stabilitāti, braucot lielā ātrumā. Cayenne Turbo S E-Hybrid klīrenss braucot mainās no 162 līdz 245 milimetriem.

Porsche aktīvā piekares pārvaldība (PASM): elektroniskā amortizatoru sistēma aktīvi un nepārtraukti regulē amortizācijas spēku katram ritenim atsevišķi atkarībā no ceļa seguma stāvokļa un braukšanas stila. Sensori reģistrē SUV virsbūves kustības, kas rodas spēcīga paātrinājuma, bremzēšanas, strauju pagriezienu vai braukšanas pa nelīdzenu ceļa segumu laikā. Porsche 4D šasijas vadības bloks izmanto šos parametrus, lai aprēķinātu automobiļa stāvokli, un regulē amortizācijas stingrību atkarībā no pašreiz izvēlētā braukšanas režīma.

Porsche dinamiskā šasijas vadība (PDCC): elektroniskā sasveres stabilizācijas sistēma darbojas ar 48 voltu tehnoloģiju un spēj milisekundēs noregulēt priekšējās un aizmugures ass šķērsstabilizatoru vērpes stingumu, lai aktīvi stabilizētu automobiļa virsbūvi. Ja šķērspaātrinājums nepārsniedz 0,8 g, tiek apslāpētas visas sāniskās kustības Cayenne ar diviem braucējiem. Šķērsstabilizators ir sadalīts divās daļās, un puses ir savienotas ar vibromotoru. Atkarībā no virsbūves sasveres leņķa motors griež abas puses pretējā virzienā, lai saglabātu automobiļa līdzsvaru.

Porsche griezes momenta vektorēšana Plus (PTV Plus): PTV Plus apvieno elektroniski vadāmu, pilnīgi regulējamu aizmugures diferenciāļa bloķētāju ar iekšējā aizmugures riteņa mērķtiecīgām bremzēšanas darbībām pagriezienos. Dinamiskas braukšanas laikā sistēma uzlabo stūres darbību un precizitāti, kā arī automobiļa vilci. Sistēma sniedz priekšrocības, jau iebraucot pagriezienā: iekšējais aizmugures ritenis tiek selektīvi bremzēts, tiklīdz tiek pagriezta stūre. Šī griezes momenta atšķirība izraisa pagriezējmomentu, kas papildus atbalsta stūrēšanu. Tādējādi ievērojami palielinās manevrējamība un vadāmība. Turklāt PTV Plus ar mērķtiecīgu diferenciāļa bloķēšanu izteikti uzlabo vilci paātrinājumos, izbraucot no pagriezieniem.

Porsche 4D šasijas vadība: centrālā vadības sistēma, kas savstarpēji savieno visas šasijas sistēmas. Tā analizē visas trīs dimensijas (garenisko, šķērsenisko un vertikālo paātrinājumu). Tad tiek aprēķināta optimālo braukšanas apstākļu informācija un sniegta visām attiecīgajām sistēmām. Informācijas sniegšana reāllaikā ir ceturtā dimensija. Porsche 4D šasijas vadība ļauj šasijas sistēmām proaktīvi darboties, lai prognozētu braukšanas apstākļus.

Porsche keramiskā kompozītmateriāla bremzes (PCCB): iekšēji ventilētas, perforētas bremzes (440 milimetru diametrā ar desmit virzuļu alumīnija monobloka nekustīgām bremžu skavām priekšā, 410 milimetru diametrā ar četrvirzuļu alumīnija monobloka nekustīgām bremžu skavām aizmugurē) nodrošina optimālu bremžu spēku un tādējādi īsāku bremzēšanas ceļu. Keramikas bremžu diski ir par aptuveni 50 procentiem vieglāki nekā pielīdzināmi čuguna diski, tāpēc tie uzlabo braukšanas dinamiku.

Aizmugures stūrējamā ass (papildaprīkojumā): ātrumos līdz aptuveni 80 km/h asis tiek stūrētas pretējos virzienos. Tas ne tikai nodrošina ievērojami lielāku veiklību un stūrēšanas precizitāti, bet arī atvieglo manevrēšanu. Lielākos ātrumos abas asis tiek stūrētas vienā virzienā, tādējādi nodrošinot vēl lielāku braukšanas stabilitāti, piemēram, kad, braucot pa automaģistrāli, lielā ātrumā ir jāmaina braukšanas joslas. Maksimālais stūres pagrieziena leņķis, ko izmanto aizmugures asij, ir trīs grādi. Ar šo sistēma jauno Cayenne var virzīt bez kavēšanās un daudz ātrāk palielināt aizmugures ass šķērspaātrinājumu. Turklāt aizmugures stūrējamā ass uzlabo komfortu un drošību ikdienas braukšanas laikā; automobiļa pagrieziena aplis ir samazināts no 12,1 līdz 11,5 metriem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Pavasara tirgus Lietuvā Ignalinos rajono TIC
20.aprīlī no plkst.8. Ignalinas Laisves laukumā notiks pavasara gadatirgus! | Skatīt vairāk
Klasiskās indiešu dejas koncerts Valmieras TIC
6.aprīlī plkst. 18.00 Līga Saukante aicina uz klasiskās indiešu dejas solokoncertu “Samvadita – Harmonija” Kocēnu Kultūras namā. | Skatīt vairāk
10 EUR
Ostrava. Hokeja čempionāts Estravel Latvia
Aviobiļetes un viesnīca. // Nenokavējiet aviobiļešu iegādi uz Otavu - Hokeja Pasaules čempionāts jau drīz! Vietu skaits ierobežots | Skatīt vairāk
no 545 EUR
Publiskā ekskursija ar gidu Zeltiņos Alūksnes TIC
6.aprīlī pulksten 11:00 atvērtā ekskursija Kodolraķešu bāzē Zeltiņos ar gidu. | Skatīt vairāk
no 2.00 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.16847706sec.