Iepazīsti sporta automašīnu «Renault Spider»

Renault Spider ir sporta automašīna, kura sniedza spēcīgu un neaizmirstamu braukšanas pieredzi.

Jau 1995. gadā, kad auto tika prezentēts Ženēvas auto izstādē, Spider izraisīja pārsteigumu un izbrīnu. Renault Sport izstrādātā automašīna atsaucās uz Alpine līniju un tā bezkompromisa modeļiem.

Virsbūves slaidais, bet robustais siluets, kā arī plūstošās un izteiktās līnijas liecināja par spēku un eleganci. Centrāli aizmugurē novietotais dzinējs un vieglais alumīnija šasijas rāmis garantēja prieku, braucot pa ceļu, savukārt uz sacīkšu trasēm to nodrošināja Spider Trophy versija. Atbilstoši rodsteru tradīcijai, Spider deva priekšroku vienkāršam un tikai pašam nepieciešamākajam aprīkojumam – sporta sēdekļi, virsbūves stiprinājumi, stūres pastiprinātāji, ABS sistēmas vai apsildes neesamība atspoguļoja atsauci uz autosporta pasauli. Auto arī izcēlās ar savu efektivitāti: tam bija Alpine A610 sniegums ar Twingo modeļa vieglo svaru. Automašīna sniedza spēcīgu pieredzi paātrinājuma, bremzēšanas laikā un unikālu saķeres sajūtu, kas neprasīja tiks daudz līdzekļu kā luksus klases sporta auto.

Renault Spider "Saute-vent" " (bez vējstikla):

  • Izlaiduma gads: 1995

  • Dzinējs: 4 cilindru, rindā 1 998 cm3, 150 ZS pie 6000 apgr./min

  • Transmisija: aizmugurējā piedziņa – 5 ātrumu pārnesumkārba + atpakaļgaitas pārnesums

  • Bremzes: disku bremzes uz četriem riteņiem

  • Izmēri: garums: 3,81 metri , platums: 1,83 metri, svars: 930 kilogrami

  • Maksimālais ātrums: 210 km/h

RENAULT SPIDER AR VĒJSTIKLU 1999

Gadu pēc tam, kad Ženēvas auto izstrādē tika prezentēta versija bez vējstikla, Renault piedāvāja tikpat sportisku Spider versiju ar klasisko vējstiklu. 1995. gadā prezentētais Spider bija bezkompromisa sporta automašīna. Vējstikla vietā tam bija mazs spoileris-plūsmvirzis, kurš izcēla plūstošo un zemo virsbūves līniju. Šis aerodinamiskais risinājums aizsargāja pret gaisa plūsmu vai nelielu lietu, taču tas bija nepietiekams drošības līdzeklis, ņemot vērā tipiskus ekspluatācijas apstākļus – braucot lielā ātrumā, bija jālieto ķivere. Lai nedaudz "civilizētu" šo stipri vienkāršoto automašīnu (bez apsildes, ABS vai stūres pastiprinātāja), gadu vēlāk Renault piedāvāja versiju ar vējstiklu. Papildus labākai aizsardzībai, tas ļāva uzstādīt mīkstu jumtu aizsardzībai pret lietu.

Izņemot minētās atšķirības, abas automašīnas bija identiskas: viena aprīkojuma versija, alumīnija šasijas rāmis, uz augšu atveramās durvis, virsbūves drošības stiprinājumi. Centrāli novietotais dzinējs joprojām bija no Clio Williams. Tas Spider versijai sniedza ļoti izdevīgu svara un jaudas attiecību. Šis automobilis sniedza tīru sporta braukšanas prieku, ko tā cienītāji ļoti augstu novērtēja. Vējstikla uzstādīšana automašīnai neatņēma sākotnējo raksturu.

Renault Spider ar vējstiklu:

  • Dzinējs: 4 cilindru, rindā 1 998 cm3, 150 ZS pie 6000 apgr./min

  • Transmisija: aizmugurējā piedziņa – 5 ātrumu pārnesumkārba + atpakaļgaitas pārnesums

  • Bremzes: disku bremzes uz četriem riteņiem

  • Izmēri: garums 3,81 metri – platums 1,83 metri – svars 965 kilogrami

  • Maksimālais ātrums: 210 km/h

RENAULT SPIDER TROPHY

Kopš Renault 8 Gordin kausa izcīņas, kura sākās 1966. gadā, Renault vienmēr ir bijis tā paša modeļa sacīkšu iniciators. Spider Trophy ir lielisks šī stāsta apliecinājums.

Spider, kuram bija 2 litru Clio Williams dzinējs, kas novietots šķērsām pirms aizmugurējās ass, nekavējoties reaģēja uz vadītāja komandām, pateicoties 150 ZS jaudai un masai, kas nepārsniedza 900 kg. Renault Sport direktors Kristiāns Koncens nolēma īstenot Spider Trophy projektu 1995. gada sezonā, par pamatu ņemot modeli, kas vēl nebija apstiprināts braukšanai pa ceļiem.

Trophy versijā, kas ir tuva sērijveida modelim, tika ieviestas nozīmīgas dzinēja modifikācijas. Tā jauda tika palielināta līdz 180 ZS, pateicoties tam, ka tika izmantota speciāli izstrādāta iesmidzināšanas sistēma un transmisija ar 6 ātrumu izciļņu pārnesumkārbu. Bremzes ar diviem neatkarīgiem sūkņiem, ko kontrolē no kabīnes, ļāva vadītājam mainīt Spider Trophy iestatījumus un pilnībā izmantot automašīnas stingrā šasijas rāmja priekšrocības.

Modelis, kas ražots limitēta 90 eksemplāru sērijā, iezīmēja Eiropas "F1" pasaules čempionāta sacīkšu atklāšanu.

Renault Spider Trophy dati:

  • Izlaiduma gads: 1995

  • Dzinējs: 4 cilindru, 1998 cm3 / 180 ZS

  • Transmisija: 6 ātrumu izciļņu pārnesumkārba

  • Piedziņas pārnese: aizmugurējā piedziņa

  • Izmēri: garums: 3,79 metri, platums: 1,83 metri, svars: 850 kilogrami.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 14.04.2024 - 19.04.2024 Tet Rally Latvia Liepājas reģiona TIB
2024. gada vasarā Latvija pirmo reizi uzņems FIA pasaules rallija čempionāta posmu. Tet Rally Latvia norisināsies no 18. līdz 21. jūlijam. | Skatīt vairāk
Atlaides auto nomai Reunion salā Europcar
Izmanto 15% atlaidi savai auto nomai 2024. gada JŪNIJĀ Reunion salā! | Skatīt vairāk
Pavasara Vidusjūras kruīzi ar Costa Estravel Latvia
Vidusjūras kruīzs ar Costa / no Savonas uz Romu / 6 naktis / aprīlis - maijs / pilna ēdināšana | Skatīt vairāk
no 519 EUR
Izstāde "Laika dārzs" Valmieras muzejā Valmieras TIC
No 6. aprīļa līdz 29. maijam, Valmieras muzejā skatāma Birutas Jansones, Antras Galzones, Gitas Sirmās un Lailas Stradas mākslas darbu izstāde. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.20155597sec.