«Wizzair» vēršas pie citām lidsabiedrībām ar drosmīgu aicinājumu (video) [2]

Wizz Air, Eiropas zaļākā lidsabiedrība un lielākais zemizmaksu pārvadātājs Centrāleiropā un Austrumeiropā, aicina tradicionālās lidsabiedrības beigt pārvadāt tukšas sēdvietas biznesa klasē lidojumos, kuru ilgums nepārsniedz piecas stundas.

Biznesa klase ir jāaizliedz visos tuvajos lidojumos. Šie biznesa klases pasažieri izraisa divreiz lielāku ogļskābās gāzes izplūdi nekā ekonomiskās klases pasažieri, un nozare ir vainojama neefektīva un novecojuša modeļa saglabāšanā. To jau sen vajadzēja pārskatīt. Wizz Air aicina citas lidsabiedrības pilnīgi aizliegt biznesa klasi visos lidojumos, kas ilgst mazāk par piecām stundām. Gan vecmodīgas ceļošanas, gan biznesa klases laikmets ir beidzies.

Avioparks ar mazāku ietekmi uz vidi

Salīdzinājumā ar visām konkurējošajām lidsabiedrībām Wizz Air pašlaik darbojas ar vismazāko CO2 izplūdi, rēķinot uz vienu pasažieri, kas 2019. gada oktobrī bija 56,8 grami uz pasažierkilometru. WIZZ ultrazemizmaksu komercdarbības modeļa pamatā ir augsts noslodzes koeficients (95 % 2020. gada 1. pusgadā) un blīvs salona iekārtojums, lai padarītu lidojumus ilgtspējīgus un CO2 izplūde, rēķinot uz vienu pasažieri, būtu pēc iespējas mazāka. Wizz Air ir apņēmusies nākamajos 10 gados papildus samazināt izplūdi uz vienu pasažieri par 30 % un aicina citas lidsabiedrības darīt tāpat. Tā ir nozares problēma, kas ir jārisina visā nozarē. Nozarei kopumā ir jābūt enerģiskākai savos centienos, lai patiešām panāktu pārmaiņas.

Wizz Air cenšas papildināt savu avioparku ar vismodernākajām Airbus neo saimes lidmašīnām un ir apstiprinājusi 268 pasaules visefektīvāko vienejas lidmašīnu pasūtījumu. WIZZ jaunāko lidmašīnu nepārspējamā degvielas ekonomija un izcilā aerodinamika, neskaitāmās īstenotās ekspluatācijas efektivitātes iniciatīvas, visvieglākie salonā izmantotie materiāli un tīkla shēma, kas novērš nevajadzīgus savienotos lidojumus, padara mūsu darbību patiesi ilgtspējīgu. Lidsabiedrības pašreizējā avioparka vidējais vecums ir 4,5 gadi — tas ir viens no jaunākajiem lidsabiedrību avioparkiem pasaulē. Tādējādi tā ir lidsabiedrība ar vismazāko ietekmi uz vidi Eiropā uz vienu pasažierkilometru.

Wizz Air nesen ir izlaidusi videofilmu ar aicinājumu rīkoties:


Wizz Air Holding vadītājs Jožefs Vāradi sacīja: "Wizz Air nodarbojas ar ilgtspējīgu aviāciju, un mēs aicinām visas citas tradicionālās lidsabiedrības veikt savu darbību atbildīgi un izbeigt pārvadāt tukšas sēdvietas tuvos lidojumos. Nozarei kopumā ir jābūt enerģiskākai un jāaizliedz biznesa klase īsos lidojumos. Vienlaikus mēs aicinām visus ceļotājus izdarīt pārdomātu izvēli, iegādājoties lidmašīnas biļetes. Gan vecmodīgas ceļošanas, gan biznesa klases laikmets ir beidzies."

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

1 JNS 12/08/2019 12:17 redzot lidmašīnu dūmu svītras...
ja tu saprastu, ko tu runā, tad zinātu, ka tie nav dūmi bet gan ūdens kondensāts.
PAr to biznesa klasi - ja lidsabeidrības izvēlas tādu biznesa modeli, tad kur ir problēma? ne jau mums ir par to jāmaksā

2 Andris 12/06/2019 10:20 Ļoti pozitīvs ierosinājums. Īpaši par to var aizdomāties skatoties zilās debesīs un redzot lidmašīnu dūmu svītras - reālu vides piesārņojumu, kas mums liekas tālu, bet patiesībā birst mikrodaļiņu veidā uz mūsu galvām.


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Līksnas Romas katoļu baznīca TAKA
Celtniecība tika pabeigta 1913. gadā. Tā celta neogotikas stilā. Baznīcas siluets ir nozīmīgākā Daugavas ielejas ainavas dominante Koša ezera | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas vieta “Latgales sēta” TAKA
Atpūtas vieta “Latgales sēta” atrodas pie pašas Daugavas Slutišķos, Naujenes pagastā. | Skatīt vairāk
Atpūtas parks "Stalkers" TAKA
Īpaši labiekārtotais parks atrodas gleznainā vietā Daugavas krastā meža ielokā dabas parka “Daugavas loki” teritorijā. | Skatīt vairāk
Kokgriešanas meistara darbnīca TAKA
Varis Vilcāns ir koktēlnieks un metālkalējs, kas sevi dēvē par dīvaino lietu meistaru. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2020 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2020 1st-studio.com

 
Total Timed::0.11941004sec.