LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie viesnīcas «Grand Hotel Kempinski Riga» ģenerāldirektora Leona Bauma un Zorro

LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie viesnīcas «Grand Hotel Kempinski Riga» ģenerāldirektora Leona Bauma un Zorro

Rit jau otrais gads, kopš savas durvis viesiem vērusi pieczvaigžņu viesnīca «Grand Hotel Kempinski Riga». Šajā laikā paveikts ļoti daudz un nākotnē plānots vēl vairāk – tā stāsta viesnīcas ģenerāldirektors Leons Baums (Leon Baum) no Lielbritānijas. Viņš norāda, ka jaunu viesnīcu ienākšanu Rīgā un Latvijā jāuztver pozitīvi, jo konkurence sekmē kvalitāti, tāpat viņš stāsta par viesnīcas īstenoto mājdzīvniekiem draudzīgo politiku un vērtē, uz kādiem reģioniem nepieciešams koncentrēties tūristu piesaistei. Intervijā aktīvi piedalās arī "Grand Hotel Kempinski Riga" četrkājainais vēstnesis – desmit mēnešus jaunais Zorro. Viņa pieredze tūrisma jomā pagaidām nav liela, taču viesnīcas darbinieki un viesi jau paguvuši suni iemīlēt. Viņa piedzīvojumiem var sekot līdzi viesnīcas Instagram kontā (@kempinskiriga).

BalticTravelnews.com: Pēdējos gados Rīgā ienākušas daudzas jaunas viesnīcas, tostarp arī starptautiskas ķēdes viesnīcas. Kā Jūs vērtējat šādu tendenci un vai viesu pietiks visiem?

Leons Baums: Jautājums patiesībā nav par to, kāpēc šīs viesnīcas tagad ienāk Rīgā, bet gan - kāpēc tas nav noticis jau agrāk? Rīga un Latvija kopumā ir vēl salīdzinoši neatklāts galamērķis, taču situācija pakāpeniski uzlabojas un cilvēki sāk šo virzienu pamanīt. Mūsu viesi, kuri Rīgā ir pirmo reizi, vienmēr ir pozitīvi pārsteigti par to, cik daudz šī pilsēta var piedāvāt, cik šeit ir droši un interesanti. Turpinot aktīvi strādāt pie Rīgas popularizēšanas, viesu skaits pieaugs un viņiem, protams, būs nepieciešamas naktsmītnes. Rīgā lielākoties ir trīs un četru zvaigžņu viesnīcas, attiecīgi piecu zvaigžņu segmentā tirgus nav tik noslogots. Attīstības potenciāls ir arī t.s. dzīvesstila viesnīcām, kā arī tādām, kuras piedāvā SPA un līdzīgus pakalpojumus. Tirgū ir daudzas nišas, kas jāaizpilda. Jaunas viesnīcas ir pienesums ne tikai viesu izmitināšanā, bet arī nodarbinātības jomā. Visā pasaulē tūrisma un viesmīlības nozare nodrošina neskaitāmas darbavietas. Domāju, ka nākamo piecu gadu laikā situācija vēl vairāk būs pavirzījusies pozitīvajā virzienā. Zinu, ka šobrīd vairākas starptautiskas viesnīcas raugās uz Rīgu kā uz vietu, kur iespējams atvērt jaunu viesnīcu. Pagaidām gan neatklāšu neko sīkāk. Bet skaidrs ir viens – jaunas viesnīcas Rīgā jāvērtē pozitīvi. Mēs - "Grand Hotel Kempinski Riga" – uzskatām, ka konkurence sekmē kvalitāti un viesi no tā tikai iegūst.

BalticTravelnews.com: Kā Jūs raksturotu viesnīcu piedāvājumu Rīgā kopumā?

Leons Baums: Grūti atbildēt par visiem, taču noteikti varu atzīmēt, ka viesnīcu piedāvājums ir ļoti dažāds. Ikviens ceļotājs var atrast sev piemērotāko, sākot no budžeta naktsmītnēm līdz pat pieczvaigžņu luksus iespējām. Ja runājam par pieczvaigžņu viesnīcām, jāņem vērā, ka tas ir ļoti šaurs segments – Rīgā un Jūrmalā kopumā ir tikai aptuveni desmit šādas viesnīcas, turklāt lielākā daļa ir t.s. boutique koncepcijas viesnīcas ar mazāk nekā divdesmit numuriņiem. Mums ir 140 numuri. Bet arī šajā segmentā katrai viesnīcai ir savs unikālais šarms un mums ir lieliska savstarpēja sadarbība, kuru jāturpina attīstīt arī nākotnē, sekmējot kopējo pakalpojuma kvalitātes izaugsmi.

BalticTravelnews.com: Runājot par sadarbību, vēlamies jautāt, kāda tā Jums ir ar Latvijas Viesnīcu un restorānu asociāciju?

Leons Baums: Esam sadarbojušies ar šo asociāciju, kā arī ar citām organizācijām, lai popularizētu Rīgu kā iespējamo galamērķi. Mēs esam jauns spēlētājs Latvijas tirgū, šobrīd rit tikai otrais gads, bet viena no lietām, ko esam pārrunājuši, ir nepieciešamība reklamēt Latviju kā vienotu tūrisma galamērķi. Mēs piedalāmies dažādos tūrisma gadatirgos un izstādēs, nesen bijām arī vairākos šāda veida pasākumos ASV un secinājām, ka ir daudz potenciālo ceļotāju, kuri vēl nezina par Latviju. Esam gatavi sadarboties ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru, "Live Riga" u.c., lai liktu pasaulei runāt par mums un uzzināt, ko varam piedāvāt. Kempinski tīkla viesnīcas ir visā pasaulē, taču cilvēkiem nepieciešams iemesls, lai dotos tieši uz Rīgu. Viņi nebrauks tikai uz viesnīcu. Latvijā ir skaista daba, tīras pludmales, neatkārtojama arhitektūra, interesanta vēsture, muzeji un daudz kas cits, ko redzēt un apmeklēt.

BalticTravelnews.com: Uz kuriem reģioniem mums jākoncentrējas jaunu tūristu piesaistē?

Leons Baums: Runājot par reģioniem, ir būtiski "nelikt visas olas vienā groziņā". Mūsu viesnīcai saistošs reģions ir ASV, kas ir augošs un dinamisks tirgus. Tādas pilsētas kā Madride, Parīze, Barselona, kurās ir ļoti daudz tūristu, šobrīd nedaudz zaudē, jo ikvienam ceļotājam jārēķinās ar lielām rindām un tūristu pūļiem. Tā pagaidām ir liela Rīgas priekšrocība, un tieši to arī meklē liela daļa ceļotāju. Arī Indija un Ķīna ir liels tirgus – pakāpeniski aizvien vairāk ceļotāju grupu ierodas tieši no šiem reģioniem. Lai šīs grupas pavadītu pie mums pēc iespējas vairāk laika, jāpilnveido sadarbība ar Skandināvijas valstīm – ceļotāji no Ķīnas vai Indijas nebrauks dēļ vienas vai divām dienām, viņi vēlēsies šajā reģionā pavadīt vismaz nedēļu. Vēl viens interesants tirgus, ko noteikti vērts pieminēt, ir Tuvie Austrumi. Kempinski ir vairākas viesnīcas šajā reģionā, turklāt šobrīd AirBaltic piedāvā tiešo lidojumu starp Rīgu un Abu Dabī, kas noteikti sekmēs tūristu piesaisti. Ja paraugāmies uz Londonu vasarā, varam redzēt, ka 70-80% luksus klases viesnīcu viesi ir tieši no Tuvajiem Austrumiem. Tas nozīmē, ka arī Rīgai šis tirgus ir saistošs. Runājot par tādiem reģioniem kā Ķīna vai Tuvie Austrumi, jāapzinās, ka tās ir ļoti atšķirīgas kultūras, kurām nederēs pieeja, kādu esam raduši izmantot. Lai sekmīgi popularizētu sevi šajos tirgos, mums jāveic nopietna izpēte attiecībā uz patērētāju vēlmēm, vajadzībām, tradīcijām un paradumiem. Ja cilvēki mēro tik tālu ceļu līdz Rīgai, mums jānodrošina tas, ko viņi sagaida. Protams, šāda veida zināšanu ieguve un pielietošana ir ilgstošs process, vienā dienā nav iespējams pārslēgties no Eiropas tirgus un tik atšķirīgiem reģioniem.

BalticTravelnews.com: Vai visus šos reģionus varam uzrunāt ar vienu piedāvājumu?

Leons Baums: Noteikti nē. Katrā atsevišķā vietā būs citas nianses. Tas ir kā šūt uzvalku pie drēbnieka. Ja sāksim piedāvāt vienu rūpnieciski ražotu uzvalku jeb tūrisma piedāvājumu visiem cilvēku tipiem, viņi ātri vien izlems, ka šis nav tas galamērķis, uz kuru doties. Ja potenciālie viesi redzēs, ka piedāvājums ir radīts tieši viņiem, ņemot vērā gaumes, tradīcijas, kultūru un citus aspektus, arī rezultāti neizpaliks. Mūsu piedāvājumiem jābūt dažādiem, pārdomātiem, elastīgiem un rūpīgi pielāgotiem katrai mērķauditorijai.

BalticTravelnews.com: Kādas ir būtiskākās tendences, kas šobrīd vērojamas viesu prasībās?

Leons Baums: Viena no būtiskākajām lietām ir iespēja ērti un ātri rezervēt naktsmītni, tajā skaitā ar mobilo aplikāciju. Tāpat viesi vēlas, lai viesnīcas mājaslapā būtu vienkārša un saprotama informācija, vairāk attēlu un mazāk teksta. Jābūt iespējai ar dažiem klikšķiem iepazīt viesnīcu. Ne mazāk būtiskas lietas ir arī interneta ātrums un kvalitāte. Liela daļa viesu pie mums ierodas ar vairākām viedierīcēm – viņi vēlas strādāt, sazināties tiešsaistē u.tml., tāpēc mums jānodrošina atbilstoša sakaru kvalitāte. Runājot par tehnoloģijām, jāpiebilst, ka esmu tradicionāli domājošs cilvēks un uzskatu, ka tehnoloģijas jāizmanto tā, lai padarītu mūsu darbu labāku vai vieglāku, taču tās nedrīkst dominēt. Tūrisms un viesmīlība noteikti ir joma, kurā izšķiroša nozīme ir cilvēku komunikācijai, atvērtībai, draudzīgumam un spējai atrast kopīgu valodu. Galu galā ikviens viesis vēlas individuālu pieeju un augstu pakalpojumu kvalitāti, un tieši šīs ir jomas, kas padara mūs atšķirīgus no konkurentiem. Tas arī ietekmē viesu izvēli, kad viņi pieņem lēmumu, vai atgriezties Kempinski arī nākotnē.

BalticTravelnews.com: Kas šobrīd viesiem ir svarīgāks – numuriņu kvalitāte un iekārtojums vai papildus pakalpojumi, ko piedāvā viesnīca, piemēram, SPA, kazino, restorāni u.tml.

Leons Baums: Es uzskatu, ka visas šīs lietas ir balansā. Cilvēki, kuri jau iepazinuši Kempinski zīmolu, ir pārliecinājušies par to, ka mēs nodrošinām augstu kvalitāti visos aspektos – gan pamatproduktos, gan papildus piedāvātajos pakalpojumos. Mūsu piedāvājumā ir arī SPA centrs, kas ir viens no labākajiem, kādu esmu redzējis viesnīcās visā pasaulē. Tāpat lielisks ir arī kazino un augšējā stāva restorāns "Stage 22". Mēs apzināmies, ka daļa viesu novērtē tieši restorānu, citiem svarīgāks ir SPA centrs, bet vēl citiem – numuriņu iekārtojums u.tml.

BalticTravelnews.com: Pirmā Kempinski viesnīca Baltijas valstīs tika atvērta Viļņā, 2017. gadā sekoja viesnīca Rīgā. Vai tiek plānota arī viesnīca Tallinā?

Leons Baums: Jā, mēs vienmēr meklējam jaunas iespējas. Raugāmies, kurās pilsētās ir pieejami atbilstoši īpašumi, kuros veidot viesnīcu. Ja būtu atbilstoša ēka, kurā Kempinski organiski iekļautos, mēs noteikti vēlētos t.s. hettriku. Šobrīd tuvākajos plānos ir viesnīcas Tbilisi, kā arī Erevānā.

BalticTravelnews.com: Kurš Kempinski ir labāks – Viļņā vai Rīgā?

Leons Baums: (smejas) Man jau, protams, gribētos teikt, ka mēs esam labāki, bet, ja runājam nopietni, Kempinski ir vienlīdz augsti standarti un kvalitāte visās viesnīcās. Viļņā ir brīnišķīga viesnīca, kura, tāpat kā Rīgā, izvietota ļoti skaistā vietā. Ir fantastisks restorāns ar skatu uz skvēru, eleganti iekārtoti numuriņi un citas lietas, bet es vienlaikus esmu arī Rīgas fans.

BalticTravelnews.com: Šobrīd Rīgai nav mēra un visi kandidāti uz šo amatu sola īstenot un uzlabot dažādas lietas. Kādi būtu Jūsu pirmie darbi tūrisma nozares attīstībai, ja Jūs būtu Rīgas mērs?

Leons Baums: Tas ir grūts jautājums! Es noteikti ieguldītu laiku un līdzekļus, lai reklamētu Rīgu un Latviju ārvalstīs. Iespējams, īstenotu kampaņas medijos, turklāt, ne tikai jau pārbaudītos tirgus, bet pavisam jaunos. Noteikti arī manis jau pieminētajā Ķīnā, ASV un Indijā. Vēl viens aspekts būtu atbalsts tādām nevalstiskajām organizācijām kā Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija. Censtos atvest uz Rīgu pēc iespējas vairāk vērienīgu pasākumu. Pavisam nesen mums bija gada aizņemtākā nedēļas nogale, jo Rīgā notika Eda Šīrana koncerts. Latvijā ir tikai daži mēneši gadā, kad varam rīkot vērienīgus brīvdabas pasākumus, tāpēc noteikti ir jādomā arī par dažādiem forumiem un konferencēm, kuru norises vieta varētu būt Rīga. No šādiem pasākumiem iegūst visa pilsēta – transporta un pārvadājumu nozare, veikali, restorāni, viesnīcas u.c. Vai ar šādiem plāniem es varētu kļūt par mēru?

BalticTravelnews.com: Katrā ziņā tas ir labs pamats Jūsu priekšvēlēšanu kampaņai, jā kādreiz tādu plānosiet. Mēs vēlamies jautāt arī par to, kas padara "Grand Hotel Kempinski Riga" atšķirīgu no citām viesnīcām?

Leons Baums: Atbraucot uz Rīgu 2018. gada aprīlī un sākot darbu, mans galvenais uzstādījums bija, lai pakalpojuma kvalitāte, ko piedāvājam, būtu atbilstoša apkārtējai videi. Lai to izdarītu, izšķiroša nozīme ir komandai – tam, vai katrā vietā ir tieši tas cilvēks, kurš ir visvairāk piemērots šim darbam. Šobrīd esam nokomplektējuši lielisku komandu un tas ļauj mums raudzīties pēc jauninājumiem un uzlabojumiem citās jomās. Viesmīlības nozarē vienmēr būs pamatvērtības, pie kurām mēs pieturēsimies, bet vienlaikus arī iesim līdzi laikam un piedāvāsim viesiem ko jaunu. Ir lietas, ko mēs darām atšķirīgi no citiem, un vēlamies, lai mūsu viesi zina, ka darām tās atšķirīgi. Ir jāapzinās, ka lietas var nenotikt tā, kā vēlamies, bet ir jāmēģina. Viens no piemēriem ir brančs – svētdienas branči ir populāri daudzās viesnīcās, taču mēs sākām piedāvāt arī piektdienas vakaru brančus. Svētdienu rītos lielākoties nāk ģimenes ar bērniem, bet piektdienu vakaros - draugu kompānijas. Mēs esam arī pirmā viesnīca Rīgā, kurā varēja nobaudīt Michelin zvaigznes restorāna šefpavāres gatavotās vakariņas. Tāpat mūsu klientiem tiek piedāvāts iepazīt Vecrīgu, izbraucot ar golfa bagiju vai elektrisko skrejriteni.

BalticTravelnews.com: Vai taisnība, ka viesi var apmesties "Grand Hotel Kempinski Riga" kopā ar saviem mīluļiem?

Leons Baums: Jā, esam mājdzīvniekiem draudzīga viesnīca. Ziniet, man kā tētim vienmēr ir būtiski atrast labāko maniem bērniem. Un daudziem cilvēkiem ir līdzīgi ar viņu mīluļiem. Ceļot kopā ar mājdzīvnieku ne vienmēr ir viegli, ir neskaitāmas vietas, kurās ir stingri aizliegts ierasties ar suni vai kādu citu dzīvnieku. Uzņemot viesus un viņu četrkājainos draugus, mēs nodibinām īpašu saikni. Mēs ne tikai atļaujam ņemt līdzi mājdzīvniekus, bet nodrošinām visu viņiem nepieciešamo – ēdināšanu, traukus, guļvietas, pavadiņas, rotaļlietas u.tml. Ja nepieciešams, mūsu darbinieki izvedīs pastaigā viesu mīluli. Ne visi cilvēki ir viesnīcu eksperti, bet daudzi ir dzīvnieku mīļotāji, tāpēc šāda politika viennozīmīgi pozitīvi ietekmē viesnīcas tēlu. Mums ir arī savs vēstnieks – suns Zorro, kurš ir ļoti draudzīgs un palīdz uzturēt viesnīcā pozitīvu atmosfēru. Viņu iemīļojuši ne tikai darbinieki, bet arī viesi. Arī Zorro ir iemīļojis visus un nekautrējas to izrādīt. Zorro piedzīvojumi, kuriem var sekot līdzi viesnīcas Instagram kontā, rada lielu interesi. Vienmēr saņemam ļoti daudz "like" jeb "sirsniņas" pie attēliem, kuros Zorro iepērkas Centrāltirgū, bauda pastaigu Vecrīgas ieliņās vai atpūšas skvērā pie operas. Ja arī vēlaties uzzināt vairāk par Zorro piedzīvojumiem, apmeklējot spilgtākos kultūrvēsturiskos objektus un interesantākās vietas, meklējiet tēmturi #ZorroRigaGuide

(Kad intervijai pievienojas pats Zorro, kurš labprāt arī fotografējas, Leons Baums atzīst, ka šobrīd, Zorro, visticamāk, ir vairāk fotogrāfiju, nekā viņam pašam.)

BalticTravelnews.com: No kurienes Jūs esat un kā nonācāt līdz "Grand Hotel Kempinski Riga" ģenerāldirektora amatam?

Leons Baums: Esmu dzimis Lielbritānijā, Votfordā (Watford) - pilsētā, kas atrodas netālu no Londonas. Votforda plašāk ir pazīstama ar savu futbola klubu, turklāt tur atrodas arī viena no Hilton viesnīcām. Jokojot mēdzu teikt, ka pilsētā bez futbola nekas daudz nenotiek, tāpēc es aizbraucu no tās. Bet, ja nopietni, es mācījos Votfordā, astoņpadsmit gadu vecumā pārcēlos uz Londonu un sāku strādāt tūrisma un viesmīlības nozarē. Mans tēvocis bija viesnīcas vadītājs. Viņa pārziņā bija viena no Trusthouse Forte viesnīcām, kas Lielbritānijā pazīstamas jau desmitiem gadu. Atceros, kā bērnībā ar mammu devos pie tēvoča uz darbu un biju pārsteigts, redzot grezno viesnīcu un tās iekārtojumu. Tās bija 80. gadu beigas un 90. gadu sākums un man – zēnam no Votfordas – elegance, greznība un dažādās kultūras, kas satikās šajā viesnīcā, burtiski aizrāva elpu. Tā bija man pilnīgi nezināma pasaule, un es tolaik nolēmu, ka nākotnē saistīšu ar to savu karjeru. Sāku pavadīt vairāk laika ar tēvoci, mācījos un biju priecīgs, ka viņš paņēma mani zem sava spārna. Pārceļoties uz Londonu, izgāju atbilstošu apmācību, taču izlaidu akadēmisko zināšanu ieguvi un ķēros uzreiz pie darba. Sākotnēji biju portjē, bet mana vēlme pēc izaugsmes neļāva ilgi palikt šajā amatā. Apguvu, kā darbojas rezervācijas sistēma, tad mācījos sastādīt ēdienkarti un plānot viesu ēdināšanu. Biju pilnveidojis savas zināšanas un iemaņas dažādos darbos, secinot, ka vislabāk man padodas tieši numuriņu pārvaldīšana un koordinēšana. Pateicoties šīm prasmēm sekoja manas karjeras augšupeja un 2010. gadā es kļuvu par "Stafford Hotel" ģenerāldirektoru Londonā. Pēc kāda laika viesnīcu pārdeva un tā kļuva par vienu no Kempinski tīkla viesnīcām. Tā arī es pievienojos kompānijai. Pateicoties darbam kempinski, man bijusi iespēja ceļot un iegūt pieredzi prestižajā Turcijas viesnīcā "Ciragan Palace Kempinski Istanbul", kā arī Abu Dabi esošajā "Emirates Palace Abu Dhabi". Pēc četriem gadiem sapratu, ka vēlos atgriezties Eiropā un tieši tobrīd nāca piedāvājums vadīt viesnīcu Rīgā. 2017. gada decembrī pirmo reizi ierados Rīgā, ieraudzīju Ziemassvētku tirdziņus, šīs brīnišķīgās ēkas potenciālu un iemīlējos šajā vietā.

BalticTravelnews.com: Kādi ir Jūsu hobiji?

Leons Baums: Es esmu "benzīngalva" - man ļoti patīk automašīnas, un vēl man, protams, ļoti patīk dzīvnieki. Aizraujos arī ar golfu, tāpēc biju ļoti priecīgs, kad mēs atklājām Jūrmalas golfa klubu, kas ir jaunākais un modernākais Latvijā. Šis sporta veids ir ļoti populārs mūsu viesu vidū, jau šobrīd uzņemam vairākas golfa spēlētāju grupas. Patiesībā man patīk dažāda veida aktīvā atpūta un brīvā laika pavadīšana pie dabas. Vairs neesmu tik jauns un, ja gadās iegūt kādu traumu, tās dzīst ilgāk, tāpēc sāku izvēlēties mierīgākus sporta veidus. Latvijā ir brīnišķīga daba ar mežiem, ezeriem un takām, kas ir kā radītas pastaigām vai izbraucieniem ar velosipēdu. Neilgajā laikā, kopš esmu Latvijā, esmu bijis Rundālē, Kuldīgā, tāpat man ir ļoti iepatikusies Sigulda. Nākamais brauciens plānots uz Liepāju.

BalticTravelnews.com: Vai Jums ir hobiji, kurus ļoti gribētos īstenot, bet pagaidām tam pietrūkst laika?

Leons Baums: Patiesībā ir gan. Mani vienmēr ir saistījusi fotografēšana, esmu iegādājies arī kameru. Ceru, ka nākotnē man būs vairāk laika fotografēšanai un vēl noteikti arī ēst gatavošanai. Es neesmu labs pavārs, bet šī joma mani ļoti saista.

BalticTravelnews.com: Kādi, Jūsuprāt, ir latvieši?

Leons Baums: Lai gan sākotnēji latvieši šķiet introverti, viņus ir grūti nolasīt un ir nepieciešams laiks, lai nodibinātu saikni, latvieši nebūt nav vēsi. Vairāki mani draugi ir latvieši. Man ļoti patīk arī dažādas latviešu tradīcijas – Dziesmu un deju svētki, Līgo svētki u.tml. Es ar prieku iepazīstu jaunas kultūras un esmu ļoti iemīlējis Latviju un latviešus.

BalticTravelnews.com: Ja Jums gadu vajadzētu nodzīvot kādā valstī, kuras trīs valstis Jūs izvēlētos un kāpēc?

Leons Baums: Viena no valstīm noteikti būtu Japāna – mani piesaista tās kultūra, turklāt tā ir arī ļoti droša valsts. Otrā valsts varētu būt kaut kur Dienvidamerikā, piemēram, Peru. Nekad neesmu bijis šajā pasaules daļā, bet vēlētos izbaudīt tās kultūru, izzināt vēsturi un kaut ko iemācīties no cilvēkiem, kuri, neraugoties uz sarežģītiem dzīves apstākļiem, vienmēr ir pozitīvi. Trešā valsts būtu Vjetnama – biju tur pirms diviem gadiem un pārliecinājos, ka ikvienu vietu pasaulē veido tieši tās cilvēki. Vjetnamieši ir tik atvērti, laipni un viesmīlīgi, ka es noteikti vēlētos tur atgriezties atkal un atkal.

EKSPRESS JAUTĀJUMI & ATBILDES

Esmu dzimis un izaudzis...

Votfordā, Lielbritānijā

Mana mīļākā grāmata ir...

Trūmena Kapote "Gluži aukstasinīgi" (In Cold Blood; 1966)

Filma, kuru varētu skatīties atkal un atkal..

Lietus cilvēks (Rain Man)

Pilsēta, kurā gribas atgriezties vienmēr...

Stambula

Ja man būtu iespēja parunāt stundu ar kādu personu, es izvēlētos...

Savu tēvu

Labākā valsts ceļošanai ir...

Itālija

Latvija ir...

Par maz novērtēta!

Labākais veids, kā ceļot...

Ir doties kopā tiem, kurus mīli

Mans iecienītākais auto zīmols ir...

Pagani

Mans novēlējums Baltictravelnews.com...

Sagaidām no Travelnews.lv vairāk publikācijas par Grand Hotel Kempinski Riga!

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Pieprasītākais brančs Pārdaugavā! Hercogs Mārupe
Katru svētdienu no 11:00-15:00 – brīvdienu vēlās brokastis. Piedāvājumā plašs siltās un aukstās bufetes klāsts, glāze prosecco un svaigi | Skatīt vairāk
Latvija no 19 EUR
Valmieras nakts rogainings Valmieras Tūrisma informācijas centrs
27. septembrī plkst. 19:00 pie Valmieras Kultūras centra norisināsies Valmieras nakts rogainings. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 16.09.2019 - 21.09.2019 Tūrisma sezona turpinās! Gulbenes novada TIC
Aicinām iepazīt Gulbenes novada tūrisma piedāvājumu un apmeklēt gadatirgu "Ražojam paši" | Skatīt vairāk
Pasākumi Valmierā Septembrī Valmieras Tūrisma informācijas centrs
Septembrī aicinām piedalīties Valmieras maratonā un citos kultūras, izziņas un sporta pasākumos Valmieras pusē! | Skatīt vairāk
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.59118986sec.