Kas ir piecas lietas, kas visvairāk kaitina restorāna darbiniekus?

Ja pēc garas darba dienas gadās satikties ar kādu, kurš strādā restorānā, tad var būt tā, ka visu vakaru nāksies dzirdēt par dažādiem apmeklētāju izgājieniem, kas nokaitinājuši ne vien tavu sarunu biedru, bet arī visu restorāna personālu. Lūk pāris no lietām, kas visvairāk kaitina restorānu darbiniekus...

Neīstas alerģijas pret produktiem vai savu prasību nepaziņošana laicīgi

Mūsdienās lielai daļai sabiedrības ir alerģijas pret dažādiem produktiem. Kāda no šīm alerģijām var būt arī nāvējoša, tāpēc lielākoties restorāni ēdienkartēs mēdz ievietot ēdiena sastāvu vai arī sagaida, ka viesis pats informēs par to, ka nevar ko ēst. Tomēr bieži vien šīs alerģijas patiesībā ir iedomātas vai arī cilvēks ir tikai internetā izlasījis kaut ko, kas nemaz neeksistē. Tāpat liela daļa apmeklētāju par savām prasībām informē tad, kad ēdiens jau ir atnests - piemēram, bifštekam virsū ir uzlikta ola (kas ir normāla parādība) un apmeklētājs sāk protestēt, ka tur taču ir ola - bet olas viņš neēdot...

Ēdienkartes pārrakstīšana

Vairāku restorānu viesiem ļoti bieži ir vēlme aizstāt kādu ēdiena sastāvdaļu ar kaut ko citu, pasūtīt kaut ko, kas ēdienkartē nemaz nav, vai arī jau esošos ēdienu pielāgot savām vēlmēm. Reizēm viesi ar sava ēdiena pārveidošanu aizraujas tā, ka varētu šķist, ka ēdienkartes nemaz nav bijis, un restorānu šefpavāriem šāda rīcība ir tiešām liels aizvainojums.

Necieņa pret rezervācijām

Piemēram, "Zazie" restorānā Sanfrancisko 30% no rezervēto galdiņu pasūtītājiem tā arī neuzrodas, bet vēl aptuveni 20% ierodas ar nokavēšanos. Tas, ko viesi ne vienmēr apzinās ir tas, ka šādas tā arī neaizpildītas vai nokavētas rezervācijas restorānu atstāj zaudējumos, jo kamēr galdiņš ir rezervēts kādam, kurš pēc tam nemaz neatnāk, restorāns šo galdiņu nevar piedāvāt kādam citam.

Iepriekš neizpētītas cenas

Vēl viena lietas, kas restorāna personālu patiešām var nokaitināt, ir viesu vēlme pēc lētām maltītēm vai bezmaksas piedevām. Tāpēc, pirms doties uz restorānu, labāk vispirms izpētīt tā ēdienkarti un cenas. Ja zini, ka nevari atļauties maltīti par restorāna piedāvātajām cenām, tas uz turieni labāk nemaz nedoties.

Elementāra pieklājība pret personālu un pārējiem viesiem

Kaut gan restorāni dara visu, lai liktu viesiem justies, cik vien labi iespējams, paši viesi reizēm mēdz aizmirst visparastākās pieklājības normas. Atrodoties restorānā vai jebkurā citā publiskā vietā, jāatceras, ka tu esi tikai viesis un tev apkārt uzturas arī citi cilvēki, tāpēc nav ieteicams pārāk skaļi sarunāties vai, piemēram, sākt filmēt citus restorāna viesus. Kā arī, jāatceras, ka pret apkalpojošo personālu jāizturas tikpat pieklājīgi cik pret jebkuru citu cilvēku. Jo laipnāk attieksies pret savu viesmīli, jo labāks būs tavs pavadītais laiks šajā restorānā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Čempionu trešdienu ēdienkarte Hercogs Mārupe
Trešdienās pēc 16:00 - pasūti veinu ēdienu no čempionu ēdienkartes un otru saņem bez maksas! | Skatīt vairāk
Latvija 6 EUR
Vitamīnu tūre (krievu valodā) AP SAULI
Ceļojums ar autobusu! Izbraukšana 11.05.19 - 1 Diena Apsakatīsim: Veselīgo našķu degustācija „Kangaros”, Jaunmoku pils, Rožu pilsētā | Skatīt vairāk
30 EUR
Iepazīšanās piedāvājums SEASONS traukiem! Arkolat
Sekojot jaunākajām modes tendencēm HORECA, piedāvājam jaunus traukus, kas izceļas ar unikālu dizainu un neredzētiem krāsu salikumi. SEASONS sērija, | Skatīt vairāk
3 NAKTIS PAR 2 NAKŠU CENU Light House Jurmala
3 naktis par 2 nakšu cenu - lielisks iemesls, lai paliktu mūsu viesnīcā Light House Jurmala un izbaudītu mierpilnu atpūtu jūras krastā. | Skatīt vairāk

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 www.turismabizness.de | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.13029099sec.