Kas ir piecas lietas, kas visvairāk kaitina restorāna darbiniekus?

Kas ir piecas lietas, kas visvairāk kaitina restorāna darbiniekus?

Ja pēc garas darba dienas gadās satikties ar kādu, kurš strādā restorānā, tad var būt tā, ka visu vakaru nāksies dzirdēt par dažādiem apmeklētāju izgājieniem, kas nokaitinājuši ne vien tavu sarunu biedru, bet arī visu restorāna personālu. Lūk pāris no lietām, kas visvairāk kaitina restorānu darbiniekus...

Neīstas alerģijas pret produktiem vai savu prasību nepaziņošana laicīgi

Mūsdienās lielai daļai sabiedrības ir alerģijas pret dažādiem produktiem. Kāda no šīm alerģijām var būt arī nāvējoša, tāpēc lielākoties restorāni ēdienkartēs mēdz ievietot ēdiena sastāvu vai arī sagaida, ka viesis pats informēs par to, ka nevar ko ēst. Tomēr bieži vien šīs alerģijas patiesībā ir iedomātas vai arī cilvēks ir tikai internetā izlasījis kaut ko, kas nemaz neeksistē. Tāpat liela daļa apmeklētāju par savām prasībām informē tad, kad ēdiens jau ir atnests - piemēram, bifštekam virsū ir uzlikta ola (kas ir normāla parādība) un apmeklētājs sāk protestēt, ka tur taču ir ola - bet olas viņš neēdot...

Ēdienkartes pārrakstīšana

Vairāku restorānu viesiem ļoti bieži ir vēlme aizstāt kādu ēdiena sastāvdaļu ar kaut ko citu, pasūtīt kaut ko, kas ēdienkartē nemaz nav, vai arī jau esošos ēdienu pielāgot savām vēlmēm. Reizēm viesi ar sava ēdiena pārveidošanu aizraujas tā, ka varētu šķist, ka ēdienkartes nemaz nav bijis, un restorānu šefpavāriem šāda rīcība ir tiešām liels aizvainojums.

Necieņa pret rezervācijām

Piemēram, "Zazie" restorānā Sanfrancisko 30% no rezervēto galdiņu pasūtītājiem tā arī neuzrodas, bet vēl aptuveni 20% ierodas ar nokavēšanos. Tas, ko viesi ne vienmēr apzinās ir tas, ka šādas tā arī neaizpildītas vai nokavētas rezervācijas restorānu atstāj zaudējumos, jo kamēr galdiņš ir rezervēts kādam, kurš pēc tam nemaz neatnāk, restorāns šo galdiņu nevar piedāvāt kādam citam.

Iepriekš neizpētītas cenas

Vēl viena lietas, kas restorāna personālu patiešām var nokaitināt, ir viesu vēlme pēc lētām maltītēm vai bezmaksas piedevām. Tāpēc, pirms doties uz restorānu, labāk vispirms izpētīt tā ēdienkarti un cenas. Ja zini, ka nevari atļauties maltīti par restorāna piedāvātajām cenām, tas uz turieni labāk nemaz nedoties.

Elementāra pieklājība pret personālu un pārējiem viesiem

Kaut gan restorāni dara visu, lai liktu viesiem justies, cik vien labi iespējams, paši viesi reizēm mēdz aizmirst visparastākās pieklājības normas. Atrodoties restorānā vai jebkurā citā publiskā vietā, jāatceras, ka tu esi tikai viesis un tev apkārt uzturas arī citi cilvēki, tāpēc nav ieteicams pārāk skaļi sarunāties vai, piemēram, sākt filmēt citus restorāna viesus. Kā arī, jāatceras, ka pret apkalpojošo personālu jāizturas tikpat pieklājīgi cik pret jebkuru citu cilvēku. Jo laipnāk attieksies pret savu viesmīli, jo labāks būs tavs pavadītais laiks šajā restorānā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Turpini vasaru kūrortā!  Lielupe by SemaraH Hotels
Atpūta Jūrmalā ar iekļautu izmitināšanu, brokastīm, kokteili un Wellness centra apmeklējumu | Skatīt vairāk
Latvija 78 EUR
Mierpilna atpūta kūrortā Lielupe by SemaraH Hotels
Atpūta diviem ar izmitināšanu, brokastīm, SPA procedūru un Wellness centra apmeklējumu | Skatīt vairāk
128 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 19.09.2018 - 30.09.2018 Autobusu noma - Setra S 416 (50 sēdvietas) AP SAULI
Ietilpīgs un ērts autobuss ar 50 sēdvietām, lieliem logiem un panorāmas skata jumtu. | Skatīt vairāk
VĒLĀS BROKASTIS - 19€ Kaļķu vārti
VĒLĀS BROKASTIS - 14. oktobris (11:00 - 15:00). Dzirstoša sagaidīšan, dzīvā mūzika un rotaļu stūrītis mazajiem viesiem. | Skatīt vairāk
19 EUR

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2018 www.turismabizness.de | Design & maintenance © 2000 - 2018 1st-studio.com

 
Total Timed::0.10111308sec.