10 lietas, kuras ieteicams ēst pavasarī

Tas, ko tu izvēlies ēst, lielā un tiešā veidā ietekmē tavu veselību, labsajūtu un garastāvokli. Viesnīcas "Hotel Jurmala Spa" blogā apkopoti daži protukti, kurus ir vērts iekļaut pavasara uzturā.

1. Artišoki

Artišoki ir vieni no dabas superēdieniem, turklāt to sezona ir tieši pavasarī. Artišoki satur daudz vērtīgā kālija, to tauku saturs ir ļoti zems, kā arī tie samazina holesterīna līmeni. To lielais šķiedrvielu daudzums palīdz uzlabot gremošanas sistēmas darbību. Izmanto to kā piedevu, salātu, kā arī mērču sastāvdaļu.

2. Paltuss jeb āte

Zivis kā tādas ir ļoti vērtīgs pārtikas produkts Omega-3 taukskābju dēļ. Ātes fileja ir liesa, kā arī bieži vien iet pie sirds cilvēkiem, kuriem zivis parasti negaršo. To svaigākā sezona ir no pavasara līdz rudens vidum, taču tās iespējams atrast arī saldētā veidā visa gada garumā lielākajā daļā pārtikas veikalu.

3. Rukola

Uzlabo salātus ar piparoto rukolas garšu, kā arī savu veselību ar vitamīniem un kāliju.

4. Mārrutki

Stiprais mārrutks palīdzēs atjaunot C vitamīna rezerves, kā arī veicinās organisma attīrīšanos no toksīniem. Turklāt mārutki veic sava veida organisma "dezinfikāciju" - tie iznīcina daudzas slimību ierosinošās baktērijas ķermenī.

5. Skābenes

Latviešu iecienītās skābenes ne vien ir par pamatu gardai zupai, bet arī uzlabos asinsrites un gremošanas sistēmas veselību. Tās ir arī diurētisks produkts, kas nozīmē, ka tās palīdzēs atbrīvot ķermeni no tūskas un liekā šķidruma.

6. Bietes

Gan bietes, gan to sula palīdzēs atgūt enerģiju un pamodinās no ziemas miega, kā arī mazinās lielo vēlmi pēc cukurotiem ēdieniem.

7. Sparģeļi

Sparģeļi īpaši nodrošinās topošu māmiņu veselības uzlabošanai, kā arī nodrošinās ķermeni ar B1 vitamīnu.

8. Redīsi

Ja pavasarī esi iecerējis ieturēt diētu, noteikti iekļauj tajā redīsus. To zemais kaloriju un augstais antioksidantu daudzums palīdzēs tikt vaļā no liekā svara.

9. Rabarberi

Rabarberi palīdzēs samazināt cukura līmeni asinīs un novērst iekaisumu risku ķermenī.

10. Spināti

Izmantojot spinātus savās ēdienu, kā arī smūtiju receptēs, uzņem noderīgas minerālvielas, vitamīnus, proteīnus un šķiedrvielas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Kur Tu šogad pavadīsi savu atvaļinājumu?

Latgale

Vidzeme

Zemgale

Kurzeme

Nekur - palikšu mājās!

Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Ungru brīvdienu namiņš 4-6 personām Hījumā Estravel Latvia
Izbaudiet atpūtu pie dabas kopā ar ģimeni vai draugiem. Naktsmītnēs ir neliela virtuve, kā arī zona grilešanai. | Skatīt vairāk
Latvija no 60 EUR
Izpletņlēcēju Sporta Klubs “D.I.S.K.” TAKA
Lēciens–atrakcija ar apaļo izpletni, lēcieni tandēm sistēmā, pasažieru vizināšana ar AN -2 un JAK 18t lidmašīnu, izpletņlēcēju | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 14.05.2020 - 11.06.2020 Biznesa pusdienas Mārupes terasē! Hercogs Mārupe
Pusdienu piedāvājums darba dienās no 11:00-15:00. Piedāvājumā salāti, zupas, pamatēdieni un deserts. Iknedēļas jaunais piedāvājums Hercoga | Skatīt vairāk
no 5 EUR
Lauku muižas romantika Estravel Latvia
Spa atpūta ar nakšņošanu diviem | Skatīt vairāk
no 193 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2020 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2020 1st-studio.com

 
Total Timed::0.38707614sec.