Avots: Eiropa.lv/Netzeitung.de
Autoražotāji ir ievērojuši, ka pircēji lielu uzmanību pievērš ne tikai automašīnas praktiskajam pielietojumam, bet arī izskatam un kulta statusam sabiedrībā. Ar interesantu automašīnu uzņēmums var iegūt papildus punktus imidža jautājumos. Ja uzņēmuma darbinieki pārvietojas ar 15 gadus vecu Lada modeli, tad pārdot modernus produktus būs daudz grūtāk nekā ar BMW Mini vai VW New Beetle. Sevišķi jauni klienti pievērš šim apstāklim būtisku lomu.
Pēdējā laikā lielu popularitāti iegūst BMW Mini modeļi, kuri nav īpaši lēti un tāpēc lielai autobraucēju daļai nepieejami. Taču moderni uzņēmumi aizvien biežāk pievērš uzmanību tieši šim modelim, jo tas ir praktisks pilsētas satiksmē un pārdošanas menedžeriem nodrošina "efektīvu uznācienu". Darbinieki (sevišķi sievietes) šajās kulta automašīnās iegūst papildus uzmanību, kas pozitīvi atsaucas uz darba efektivitāti.
BMW Mini otrās paaudzes modeļi parādījās 2006.gadā, bet kopumā jaunais Mini modelis ir kopš 2001.gada. Pēc gada (2002) parādījas Cooper S ar kompresora motoru, bet 2003.gadā ar dīzeļa motoru. 2004.gadā nāca klajā Mini Cabrio.
Jaunais BMW Mini raksturojas ar dinamisku motoru, sportisku braukšanas stilu, augstu cenu, stingru piekari un mazu iekšējo telpu. Bāzes modelis ir aprīkots ar 66 kW/90 zirgspēkiem (zs), Cooper ar 85 kW/115 zs, Cooper S ar 125 kW/170 zs, bet dīzelis ar 65 kW/88 zs.
Cenas jau lietotiem modeļiem no 2001.gada ir robežās starp 8 000 eiro un 13 000 eiro, bet par 2005.gada Mini Cabrio Cooper S tiek parsīti 20 000 eiro.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.